IKEA w reklamie krzesła i pojemnika na żywność zabawnie wykorzystuje ślub księcia Harry'ego
IKEA w dość zabawny sposób wykorzystała ślub księcia Harry'ego z Meghan Markle do promocji dwóch swoich produktów: krzeseł i pojemników do przechowywania żywności. Za kreację reklam odpowiada agencja Acne we współpracy z IKEA Creative Hub.
Pierwsza reklama promuje krzesła, które ma w swojej ofercie IKEA. Noszą nazwę Harry. Marketer przekonuje w niej: „Nie martw się, Harry jest nadal dostępny”.
W drugiej reklamie firma promuje pojemniki do przechowywania żywności Pruta - na zdjęciu pokazano kawałek weselnego tortu w takim właśnie pojemniczku. Obok widnieje hasło ”Kiedy utkniesz z resztkami ciasta od 600 gości weselnych”.
Obie reklamy są pełne humoru. I raczej mało prawdopodobne jest, by książęca para była „grupą docelową” produktów IKEA. Marketer chce jednak pokazać konsumentom, że może im zaproponować codzienne praktyczne rozwiązania.
Za kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Acne we współpracy z IKEA Creative Hub.
Dołącz do dyskusji: IKEA w reklamie krzesła i pojemnika na żywność zabawnie wykorzystuje ślub księcia Harry'ego