509 tys. widzów „Hotelu Paradise 4” w TVN7. Powstaną dwie kolejne edycje
Czwarty sezon programu Siódemki „Hotel Paradise” oglądało średnio 509 tys. widzów, o 128 tys. osób mniej niż nadawany rok temu drugi sezon reality-show. Stacja w czasie nadawania programu zajęła trzecie miejsce na tle swoich głównych konkurentów w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 32,19 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków czwartego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 30 sierpnia do 6 grudnia 2021 roku wyniosła 509 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,75 proc. w gronie wszystkich widzów, 6,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 2 grudnia. Śledziło ją średnio 591 tys. osób.
Dla porównania, drugi sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu śledziło średnio o 128 tys. osób mniej. Produkcja gromadziła średnio 637 tys. widzów, co dało Siódemce 4,42 proc. udziału w 4+, 7,72 proc. w 16-49 i 6,04 proc. w 16-59.
Podczas nadawania „Hotelu Paradise 4” Siódemka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 8,03 proc. udziału, drugie miejsce należało do TV Puls (4,37 proc.), a czwarte - do TTV (1,31 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 Siódemka była liderem. W grupie 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.
Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Hotelu Paradise 4” wyniosły 32,19 mln zł. Dla porównania, drugi sezon zarobił z reklam 21,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą czwartej edycji „Hotelu Paradise” została Sara Jezuit.
„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.
Czwarta edycja polskiej wersji „Hotel Paradise” realizowana była na Zanzibarze. Bez zmian gospodynią programu była Klaudia El Dursi.
Siódemka zrealizuje piątą i szóstą edycję „Hotelu Paradise”, zdjęcia w nowym miejscu
Telewizyjna Siódemka rozpoczęła poszukiwania uczestników do kolejnych dwóch edycji „Hotelu Paradise”, które będą realizowane w nowej lokalizacji. Piąta odsłona produkcji będzie emitowana w stacji wiosną 2022 roku, a szósta najprawdopodobniej trafi na antenę jesienią 2022 roku. Bez zmian gospodynią programu będzie Klaudia El Dursi.
Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 3,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 509 tys. widzów „Hotelu Paradise 4” w TVN7. Powstaną dwie kolejne edycje