TVN7 pokaże wiosną kolejny sezon „BrzydUli”
W wiosennej ramówce TVN7 będzie emitowany kolejny sezon telenoweli „BrzydUla”. Serial po 11 latach przerwy wrócił na antenę jesienią ub.r.
- Na kontynuację „BrzydUli” czekaliśmy ponad 10 lat. Pierwsza część „BrzydUli” nieprzerwanie gości na antenie Siódemki od dekady, a informację o powrocie premierowego sezonu właśnie na TVN7 nasi fani przyjęli z ogromnym entuzjazmem - podkreśla Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7.
- Szkoda byłoby rozstać się z ulubionymi bohaterami za wcześnie, dlatego z radością możemy potwierdzić, że wiosną 2022 zobaczymy dalsze losy tytułowej „BrzydUli” granej przez wyjątkową Julię Kamińską, która również jest współautorką scenariusza - zapowiada.
„BrzydUla” w TVN7 od ponad roku
Telenowela „BrzydUla” w latach 2008-2009 była pokazywana w TVN, a jesienią ub.r. reaktywowano ją w TVN7. Premierowe odcinki emitowano od 5 października do 21 maja, według danych Nielsen Audience Measurement miały średnio 805 tys. widzów, dając TVN7 wyższe wyniki od TV Puls i TTV.
Kolejny sezon „BrzydUli” przez pierwsze trzy tygodnie września br. oglądało średnio 452 tys. osób.
Serial jest emitowany od poniedziałku do czwartku o godz. 20:00.
Julia Kamińska jako „BrzydUla”
Kontynuacja „BrzydUli” to autorski projekt TVN, nawiązujący do pierwowzoru - kolumbijskiego formatu „Yo soy Betty, la fea”. Realizacją telenoweli zajmuje się FremantleMedia Polska, która w 2018 roku nabyła od RCN prawa do kontynuacji serialu. Polska ekipa jako jedyna zdecydowała się na kontynuację przygód „BrzydUli” po latach. Za oryginalny pomysł odpowiada Jaska Studio.
W tytułowej roli „BrzydUli” ponownie występuje Julia Kamińska. Do obsady powrócili m.in. Filip Bobek, Małgorzata Socha, Łukasz Garlicki, Maja Hirsch, Mariusz Zaniewski, Łukasz Simlat, Marek Włodarczyk, Dorota Pomykała, Krzysztof Czeczot, Dominika Kluźniak i Wacław Warchoł.
Producentkami serialu ze strony TVN Grupa Discovery są Karolina Izert („Singielka”, „Pod powierzchnią”), a ze strony FremantleMedia Polska - Grażyna Kozłowska („Na Wspólnej”).
Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. średnia widownia minutowa TVN7 wynosiła 197 475 widzów, a udział w rynku oglądalności - 3,53 proc., po wzroście o 0,3 proc. rok do roku.
Dołącz do dyskusji: TVN7 pokaże wiosną kolejny sezon „BrzydUli”