Honda kończy jubileuszową kampanię reklamową (wideo)
Dobiega końca wrześniowa kampania reklamowa Hondy podkreślająca jubileusz działania firmy i promująca model Accord. Przygotowana przez Instytut Rozwoju Reklamy akcja obejmuje trzy wersje spotu telewizyjnego, ogłoszenia prasowe oraz mailing i serwis internetowy.
Wrześniowa kampania reklamowa pod hasłem "15 lat spełniania marzeń w Polsce" podkreśla nie tylko jubileusz działania Hondy w naszym kraju, lecz także 60-lecie istnienia firmy. Jednocześnie akcja promuje model Accord, który można we wrześniu testować w ramach dni otwartych.
Najważniejszymi elementami akcji są trzy spoty telewizyjne: "Dni Otwarte", "Miesiąc Jazd Testowych" oraz wersja skierowana do dealerów. Ponadto na stronie internetowej dostępnej pod adresem www.nowahondaccord.pl uruchomiono wyszukiwarkę, dzięki której można sprawdzić dostępność modeli do jazd testowych w dowolnym salonie w Polsce. Dodatkowym wsparciem jest akcja mailingowa kierowana m.in. do prenumeratorów Business Harvard Review. Kampanię uzupełniają reklamy prasowe w miesięcznikach, tygodnikach oraz gazetach codziennych.
Strategię, kreację i produkcję zaplanowanej do października akcji przygotowała krakowska agencja reklamowa Instytut Rozwoju Reklamy, natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Effective Media.
Dołącz do dyskusji: Honda kończy jubileuszową kampanię reklamową (wideo)