SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hand Made zdobyła budżet marki Strong

Agencja Hand Made wygrała przetarg na przygotowanie nowej kampanii reklamowej piwa Strong (Grupa Żywiec). Firma już wcześniej obsługiwała tę markę.

W zakończonym przez Grupę Żywiec przetargu na komunikację ATL piwa Strong w tym roku zwyciężyła agencja Hand Made, która pokonała Change, Locomotive, Lowe i Opus B. W ramach umowy firma przygotuję najbliższą kampanię reklamową tej marki.

Hand Made już wcześniej obsługiwała Strong w tym zakresie, tworząc w ubiegłym roku akcję pod hasłem "Tutaj warzą się doznania".

Dołącz do dyskusji: Hand Made zdobyła budżet marki Strong

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl