Hand Made i Quest Agency rozpoczęły współpracę
Agencja reklamowa Hand Made i agencja interaktywna Quest Agency rozpoczęły ścisłą współpracę. Firmy będą razem startować w przetargach i obsługiwać klientów.
Hand Made, agencja reklamowa specjalizująca się w ATL i BTL, oraz Quest Agency, agencja interaktywna zajmująca się "interactive experience", argumentują decyzję o ścisłej współpracy zmianami na rynku reklamowym. - Firmy coraz częściej decydują się na bardziej kompleksowe kampanie obejmujące nie tylko ATL i BTL, ale także niestandardowe rozwiązania interaktywne - opisuje Artur Palewicz, dyrektor zarządzający Hand Made. - Integracja usług interaktywnych z działaniami tradycyjnymi to już wymóg klientów i rynku - dodaje Karolina Ćwirzeń, creative concept director Quest Agency.
W ramach współpracy agencje będą razem startować w przetargach i obsługiwać klientów. Firmy przygotowują już pierwsze wspólne projekty.
Dołącz do dyskusji: Hand Made i Quest Agency rozpoczęły współpracę