SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzy awanse w Grayling Poland

Monika Warniełło, Ewa Wiśniewska oraz Tomasz Czerniawski awansowali na stanowiska account managerów w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Grayling Poland.

Monika Warniełło, Ewa Wiśniewska oraz Tomasz Czerniawski Monika Warniełło, Ewa Wiśniewska oraz Tomasz Czerniawski

Ewa Wiśniewska jako account manager, prowadzi działania komunikacyjne dla klientów z obszaru energetyki, technologii oraz finansów. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła kierunek logistyka mediów oraz absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego z tytułem magistra z zakresu psychologii w zarządzaniu.

Wiśniewska związana jest z Grayling Poland od początku 2020 r. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, doradztwie kryzysowym, a także komunikacji wewnętrznej. Ma doświadczenie w planowaniu i realizowaniu strategii dla liderów branż e-commerce, retail i FMCG.

Zobacz: Jarosław Soroczyński z awansem w Grayling Poland

Tomasz Czerniawski, mający ponad pięcioletnie doświadczenie w PR korporacyjnym, to kolejny członek zespołu Grayling Poland, który awansował na stanowisko account managera. Od 1,5 roku związany jest z firmą, gdzie prowadzi projekty i kieruje pracą zespołu realizującego działania dla klienta z branży finansowej-technologicznej. W swoim portfolio ma także projekty z obszarów FMCG i sponsoringu sportowego.

Zobacz: Grayling zamyka swoją działalność w Moskwie po 23 latach

Na stanowisko account managera awansowała także Monika Warniełło. Ma dziewięcioletnie doświadczenie we wdrażaniu strategii PR i marketingowych dla klientów. Od blisko 2 lat związana jest z Grayling Poland. W czasie swojej pracy zawodowej realizowała działania komunikacyjne dla międzynarodowych firm z branży motoryzacyjnej, TSL, finansowej, FMCG, energetycznej, paliwowej oraz e-commerce.

Dołącz do dyskusji: Trzy awanse w Grayling Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl