Jarosław Soroczyński z awansem w Grayling Poland
Jarosław Soroczyński awansował na stanowisko account directora w dziale komunikacji korporacyjnej Grayling Poland.
Do obowiązków Soroczyńskiego należą m.in. strategiczny nadzór nad projektami i zespołem.
Jarosław Soroczyński posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w branży public relations. Karierę w branży PR rozpoczynał od pracy w Grayling w 2006 roku. W 2018 r. powrócił do agencji po ośmioletniej przerwie na stanowisko senior account managera.
Zobacz: Katarzyna Wójtowicz awansowała na account directora w Grayling Poland
Obecnie Soroczyński kieruje pracą dużego zespołu realizującego działania na rzecz klienta z obszaru technologii i finansów, jak również wspiera go w koordynacji na sześciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Obszarami specjalizacji Jarosława Soroczyńskiego są komunikacja korporacyjna, B2B, produktowa oraz doradztwo kryzysowe. W ramach tych obszarów tworzył strategie i realizował działania dla firm z takich sektorów jak finanse, nowe technologie, FMCG, telekomunikacja, BPO/SSC, przemysł gazowy i chemiczny. Doświadczenie zdobywał wcześniej także w innych agencjach PR.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Soroczyński z awansem w Grayling Poland