SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grandes Kochonos Digital wygrywa przetarg De'Longhi

Agencja Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg na kampanię dla marki ekspresów do kawy De'Longhi.

Przedmiotem przetargu był spot ekspresów do kawy z systemem LatteCrema wraz ze skrótami.

To kolejne zwycięstwo Grandes Kochonos Digital w przetargu organizowanym przez De'Longhi. Agencja zrealizowała kampanię dla segmentu robotów kuchennych Kenwood. Działania prowadzone były pod hasłem #KenwoodChallenge, twarzą akcji była trenerka personalna Katarzyna Wolska.

Wpływy sprzedażowe Grandes Kochonos Digital wzrosły w 2017 roku do 3,62 mln zł z 2,82 mln zł rok wcześniej. Zysk ze sprzedaży wzrósł z 336 tys. zł w 2016 roku do 564,8 tys. zł w ub.r. Zysk netto z kolei wzrósł z 271,3 tys. zł do 480,5 tys. zł. 

Dołącz do dyskusji: Grandes Kochonos Digital wygrywa przetarg De'Longhi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl