Google z wydawcami i marketerami zapowiada dbanie o wysoki standard reklam
The Coalition for Better Ads to nowa organizacja, która ma pilnować wysokich standardów reklam publikowanych w internecie. Powstała z inicjatywy Google, a partnerami projektu są wydawcy i reklamodawcy, m.in. Procter & Gamble, Unilever i „The Washington Post”.
O powołaniu koalicji The Coalition for Better Ads Google poinformował podczas konferencji Dmexco w Niemczech.
Według zapowiedzi nowe porozumienie obejmujące Google, wydawców oraz dużych reklamodawców ma walczyć m.in. ze zjawiskiem blokowania reklam poprzez dostarczanie odbiorcom przekazu reklamowego jak najlepiej dostosowanego do ich potrzeb i spełniającego wysokie standardy technologiczne.
Na razie The Coalition for Better Ads tworzą Google oraz Procter & Gamble, Unilever, „The Washington Post”, Association of National Advertisers, World Federation of Advertisers oraz GroupM.
Nowy projekt zakłada, że członkowie stowarzyszenia będą poddawali swoje reklamy systemowi weryfikacji pozwalającemu ocenić czy konkretny format i przekaz spełnia wysokie standardy i może zostać zaprezentowany użytkownikom. Według zapowiedzi rozwiązanie będzie udoskonalane m.in. dzięki zbieraniu od internautów opinii na temat jakości wybranych rozwiązań reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Google z wydawcami i marketerami zapowiada dbanie o wysoki standard reklam