Getin Bank uruchamia samoobsługowy oddział Getin Point
Getin Bank uruchomił w Warszawie swój pierwszy samoobsługowy oddział Getin Point, oferujący dostęp do usług dotychczas realizowanych wyłącznie w tradycyjnych placówkach bankowych lub bankowości elektronicznej.
Za pośrednictwem samoobsługowego oddziału Getin Point można m.in. założyć rachunek osobisty, wyrobić i od razu odebrać przypisaną do konta kartę płatniczą, założyć lokatę, sprawdzić stan środków na rachunku, wykonać przelew oraz wpłacić gotówkę na lokatę, rachunek lub spłatę karty kredytowej.
Getin Point jest także wyposażony w narzędzia umożliwiające wideokonferencje z konsultantem infolinii, który odpowie na pytania czy też przeprowadzi klienta przez kolejne etapy identyfikacji i pomoże skorzystać z oferowanych produktów i usług.
Stosowany w Getin Point proces weryfikacji klienta jest oparty na systemie biometrii Finger Vein, umożliwiający identyfikację w oparciu o analizę wzorca naczyń krwionośnych palca. Dzięki zastosowaniu tej technologii klienci mogą zalogować się do bankowości internetowej, zatwierdzić transakcje oraz podpisać umowę. Ponadto wprowadzono podpis rysikiem – elektroniczny skan podpisu odręcznego składany na tabletach w Getin Point, który jest nanoszony na umowę i dodatkowo zabezpieczony certyfikatem. Weryfikację klienta można przeprowadzić także sprawdzając autentyczność dokumentów za pomocą skanera dowodów.
Pierwszy samoobsługowy oddział Getin Banku został otwarty w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. W pierwszym etapie projektu Getin Bank planuje uruchomienie w I kwartale br. kolejnych Getin Point w centrach handlowych w Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdańsku.
Dołącz do dyskusji: Getin Bank uruchamia samoobsługowy oddział Getin Point