FullSix Media broni budżetu mediowego PLL LOT
Należąca do Havas Media Group agencja mediowa FullSix Media broni obsługi mediowej Polskich Linii Lotniczych LOT.
Agencja, podobnie jak przewoźnik odmówili podania informacji na temat trwającego przetargu.
FullSix Media pracuje dla LOT-u od jesieni 2017 roku. Spółka ta została utworzona w strukturze Havas Media Group właśnie do wyłącznej obsługi polskiego przewoźnika. - Poprzez utworzenie spółki celowej zapewniamy naszemu klientowi całkowitą wyłączność - tłumaczyła wówczas Małgorzata Węgierek, prezes FullSix Media (jednocześnie szefowa Havas Media Group).
Agencja od 2017 roku zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla LOT w Polsce i na pozostałych 40 rynkach, na których działa przewoźnik (m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Kazachstanie, Japonii i Korei Południowej). Do jej najważniejszych zadań należą: opracowanie strategii mediowej dla LOT, obsługa medialna kampanii reklamowych, koordynowanie działań podwykonawców w Polsce i za granicą, przygotowanie analiz rynku mediów, monitorowanie działań konkurentów i inne usługi dodatkowe. - Liczymy na dobrą współpracę z nową agencją, która zapewni nam kompleksowe wsparcie w realizacji naszej strategii mediowej w Polsce i na świecie - mówił ponad 2 lata temu Adrian Kubicki, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej LOT. - Nasza strategia zakłada, że do 2020 r. LOT będzie liderem przewozów lotniczych w Europie Środkowo-Wschodniej, obsługując ponad 10 milionów pasażerów łącznie i na blisko 90 trasach - dodał.
Przypomnijmy, że w ostatnich dniach niemieckie media poinformowały, że PLL LOT są zainteresowane zakupem niemieckich linii lotniczych Condor. Biuro prasowe polskiego przewoźnika odmówiło nam komentarza w tej sprawie.
Dołącz do dyskusji: FullSix Media broni budżetu mediowego PLL LOT
Z Polskich reklam to przed oczyma mam tylko OLT i piosenkę Jamroży czyli Margaret, jak i starą, że jesteś pod dobrymi skrzydłami, pokazuje to tylko jednak, że można, że da się zrobić coś fajnego