Frisco.pl przenosi obsługę mediową z Zenitha do MediaComu
Dom mediowy MediaCom (GroupM/WPP) zwyciężył w przeglądzie ofert na obsługę mediową sklepu internetowego Frisco.pl. Oznacza to koniec współpracy z agencją Zenith, należącą do Publicis Media.
W ramach współpracy MediaCom będzie odpowiedzialny za doradztwo analityczno-technologiczne, obejmujące usługi z zakresu webanalityki, marketing automation, konfigurację narzędzi marketingowych oraz planowanie, optymalizację i zakup mediów offline.
- Współpraca z Frisco.pl jest dla nas otwarciem nowego rozdziału, w którym podkreślamy silną rolę MediaComu, jako partnera analityczno-technologicznego, zapewniającego klientom systemowe wsparcie w obszarach kluczowych dla transformacji digitalowej. Skupiając się na działaniach webanalitycznych, wspólnie dążymy do zmaksymalizowania potencjału kanałów własnych Frisco.pl. – komentuje Krzysztof Szatecki, digital head w MediaCom.
Współpraca MediaCom z Frisco.pl poza wsparciem digitalowym obejmuje również działania w mediach tradycyjnych w zakresie planowania i zakupu mediów offline, w tym radia i outdoor.
Zenith zajmował się obsługą mediową Frisco.pl od stycznia ub.r. Przejął budżet klienta od siostrzanej agencji Spark Foundry.
Dołącz do dyskusji: Frisco.pl przenosi obsługę mediową z Zenitha do MediaComu