Tegoroczny festiwal reklamowy Cannes Lions odbędzie się w tradycyjnej formie
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions poinformowali, że tegoroczna edycja konkursu odbędzie się w normalnym, stacjonarnym trybie. Ubiegłoroczna edycja festiwalu została odwołana z powodu pandemii koronawirusa.
Tegoroczny Cannes Lions Festival odbędzie się w Cannes między 21 a 25 czerwca br., mimo ciągłych obaw o bezpieczeństwo podróży międzynarodowych i wydarzeń na dużą skalę podczas pandemii koronawirusa.
Nie zabraknie również serii elementów cyfrowych, które są częścią festiwalu od 2016 roku.
Tegoroczne nagrody Cannes Lions obejmować będą projekty z ostatnich dwóch lat - w związku z tym, że w ubiegłym roku wydarzenia nie zorganizowano. Do nagród kwalifikować się będą prace, które powstały między marcem 2019 a kwietniem 2021 roku.
- Od ponad 65 lat Cannes Lions wyznacza punkt odniesienia dla wspaniałej pracy twórczej, a po rozczarowaniu związanym z przełożeniem nagród Lions 2020, nie możemy się doczekać, aby w czerwcu zaprezentować je jurorom - powiedział Simon Cook, dyrektor zarządzający Cannes Lions.
Organizatorzy Cannes Lions początkowo przełożyli zeszłoroczny festiwal na październik. Niektórzy eksperci branżowi wyrazili wówczas obawy, czy festiwal może działać jako wydarzenie październikowe, a niektóre agencje odmówiły wysyłania delegatów, przez co ostatecznie odwołano imprezę.
- Chociaż podróże są obecnie ograniczone, dostępność wielu szczepionek daje nadzieję, że będziemy razem w czerwcu, nawet jeśli musimy ograniczyć liczbę delegatów, którzy mogą bezpiecznie uczestniczyć w festiwalu - powiedział Phillip Thomas, prezes Cannes Lions. - Będziemy nadal uważnie monitorować sytuację i utrzymywać naszą regularną komunikację z władzami we Francji, ale w tym samym czasie planowanych jest wiele innych dużych międzynarodowych wydarzeń, a rozmowa z branżą globalną jasno pokazuje, że wszyscy są bardzo zainteresowani ponownym osobistym spotkaniem się - dodał.
Rejestracje delegatów już ruszyły.
Dołącz do dyskusji: Tegoroczny festiwal reklamowy Cannes Lions odbędzie się w tradycyjnej formie