Faza pucharowa Ligi Mistrzów przyciąga 2 mln widzów. Hitem mecz Borussia - Real
Mecze fazy pucharowej Ligi Mistrzów w TVP1 ogląda 2 mln osób, co daje stacji drugie miejsce w rynku. Najwięcej widzów dotąd przyciągnęło spotkanie Borussi Dortmund z Realem Madryt.
Średnia oglądalność fazy jednej ósmej i jednej czwartej finału rozgrywek Ligi Mistrzów, pokazywanych na antenie TVP1 w okresie od 19 lutego br. do 9 kwietnia br., wyniosła 2,01 mln widzów. Przełożyło się to na 13,69 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurment przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jedynka pokazywała po jednym meczu rozgrywek w środy o godz. 20.25.
W analizowanym okresie największym zainteresowaniem fazy grupowej cieszyło się spotkanie Real Madryt - Borussia Dortmund, które przyciągnęło przed telewizory 2,33 mln osób.
Najpopularniejsze mecze w TVP1
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ |
| |
Mecz | Data | AMR | SHR % |
REAL MADRYT - BORUSSIA DORTMUND | 02-04-2014 | 2 331 179 | 15,74% |
BAYERN MONACHIUM - MANCHESTER U. | 09-04-2014 | 2 125 129 | 14,17% |
BORUSSIA DORTMUND - ZENIT | 19-03-2014 | 2 071 171 | 14,18% |
W czasie emisji meczów Jedynka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne, co dało jej aż 25,13 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła stacja TVN (m.in. „Na Wspólnej”, „W11”, „Bitwa o dom” oraz filmy; 11,41 proc. udziału), a czwarte - Polsat (m.in. „Świat według Kiepskich”, „Top Chef” i także filmy; 8,36 proc.). W grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajęła także Dwójka, a trzeci był Polsat.
Widownia Ligi Mistrzów w TVP1 na tle konkurencji
Widownia Ligi Mistrzów na tle konkurencji | Wszyscy 4+ |
| 16-49 |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP2 | 3 691 765 | 25,13% | 20,27% |
TVP1 - Liga Mistrzów | 2 010 648 | 13,69% | 14,41% |
TVN | 1 676 837 | 11,41% | 11,65% |
Polsat | 1 228 407 | 8,36% | 11,85% |
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów można oglądać na antenie kanałów nc+. Największą popularnością cieszyły się spotkania w Canal+ Sport, które oglądało średnio 232 tys. widzów przy udziale wynoszącym 1,57 proc. w 4+ i 2,14 proc. w 16-49. Z kolei w nSport gromadziły one średnio 138 tys. osób (odpowiednio 0,93 proc. oraz 1,24 proc. udziału).
Najwięcej widzów w kanałach nc+ oglądało mecz Borussia Dortmund z Realem Madryt, pokazany 8 kwietnia br. na antenie Canal+ Sport. Śledziło go 390 tys. widzów.
Topowe mecze w kanałach nc+
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | ||||
Mecz | Stacja | Data | Godz. | AMR | SHR % |
BORUSSIA DORTMUND - REAL MADRYT | Canal+ Sport | 08-04-2014 | 20:41:05 | 388 713 | 2,62% |
FC BARCELONA - ATLETICO MADRYT | nSport | 01-04-2014 | 20:00:12 | 348 690 | 2,32% |
ATLETICO MADRYT - FC BARCELONA | Canal+ Sport | 09-04-2014 | 20:42:15 | 282 330 | 1,89% |
Dołącz do dyskusji: Faza pucharowa Ligi Mistrzów przyciąga 2 mln widzów. Hitem mecz Borussia - Real
Zainteresowanie piłką siadło?
A może tylu mężczyzn wyjechało z kraju, że nie ma kto oglądać?