„Farma" zyskała widzów w Polsacie. Ruszył casting do trzeciej edycji
Drugi sezon reality-show Polsatu „Farma” oglądało średnio 1,24 mln widzów. Jest to o 40 tys. osób więcej niż miała pierwsza seria programu nadawana w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków drugiego sezonu reality-show Polsatu „Farma”, wyemitowanych w okresie od 2 stycznia do 24 lutego 2023 roku (w dni powszednie o 20.00) wyniosła 1,20 mln osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 9,36 proc. w gronie wszystkich widzów, 11,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,88 proc. w grupie komercyjnej 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 23 lutego. Śledziło ją średnio 1,50 mln osób.
„Farma 2” w porównaniu do nadawanego zimą ub.r. pierwszego sezonu zyskała 40 tys. oglądających. Od 17 stycznia do 25 lutego ub.r. program śledziło 1,20 mln widzów, co przełożyło się na odpowiednio 8,49 proc., 11,29 proc. i 10,24 proc. udziału.
Tomasz Wędzony zwycięzcą
Zwycięzcą drugiej edycji „Farmy został Tomasz Wędzony, który w finale pokonał Gabrielę Dadej oraz Urszulę Karpałę. W nagrodę otrzymał czek na 100 tys. zł.
Gospodyniami „Farmy” są Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka. Zdjęcia do drugiej polskiej edycji programu odbywały się latem ub.r. Wyjątkiem był finał, który był realizowany na żywo.
Szwedzki format
Reality-show „Farma” to polska wersja szwedzkiego formatu z 2001 roku z portfolio Strix. W programie kilkanaście osób wyrwanych prosto z wygodnego życia w mieście trafia na kilka tygodni do wiejskiego gospodarstwa bez prądu, bez internetu i bez ciepłej wody.
Uczestnicy mieszkają pod jednym dachem, więc muszą nauczyć się ze sobą współpracować. - Czeka ich nie tylko ciężka rolnicza codzienność, ale też zadania tygodniowe sprawdzające ich umiejętności i siłę charakteru. Między mieszkańcami gospodarstwa zawiążą się przyjaźnie oraz sojusze, ale przede wszystkim będzie liczyła się rywalizacja! Przed nimi zacięte pojedynki, ekscytujące starcia i wyzwania - czytamy w opisie.
Casting do trzeciej edycji programu „Farma” Jak się dostać?
Ogłoszono już castingu do trzeciej odsłony show. Aby wziąć udział należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie internetowej programu. Od uczestnika wymagane jest ukończenie 18 lat oraz brak przeciwskazań zdrowotnych.
Producentem polskiej wersji reality-show jest Constantin Entertainment Polska.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: „Farma" zyskała widzów w Polsacie. Ruszył casting do trzeciej edycji