Fantasia Black i White promowana w opakowaniach od Ani Kruk (wideo)
Do sprzedaży trafiła limitowana wersja dwóch wariantów jogurtów Fantasia (produkowanych przez Danone Polska): Black i White, w opakowaniach zaprojektowanych przez Anię Kruk. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy Young & Rubicam Poland, Platige Image, MediaCom Warszawa i ATW Communications.
Fantasia Black to połączenie kremowego jogurtu z chrupiącymi kulkami, kakaowymi natomiast w Fantasia White dodatkiem są kulki o smaku kokosowym. Oba produkty są dostępne w opakowaniach zaprojektowanych przez Anię Kruk, znaną projektantkę biżuterii. Na wieczku i etykiecie znajduje się subtelny ornament i stylizowany, złoty napis informujący o smaku jogurtu, umieszczony na różowym tle. Ma to podkreślać charakter premium jogurtów.
W ramach współpracy przygotowano też kolekcję biżuterii Ania Kruk inspired by Fantasia. Składają się na nią dwa zestawy (z białego i żółtego złota) oraz bransoletki z białego i czarnego złota. Produkty są utrzymano w estetyce typowej dla Ani Kruk, opartej na elegancji i prostocie.
Kampania reklamująca nową edycję Fantasia Black i Fantasia White zacznie się 7 marca. Będzie obejmować spot w telewizji, reklamy i konkurs w internecie (nagrodami będą zestawy biżuterii Ania Kruk inspired by Fantasia), reklamy prasowe oraz materiały POS w sklepach.
Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja Young & Rubicam Poland, spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Platige Image, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, a za działania PR - agencja ATW Communications.
Dołącz do dyskusji: Fantasia Black i White promowana w opakowaniach od Ani Kruk (wideo)