Facebook z nowymi narzędziami dla administratorów fanpage’y
Facebook udostępnił firmom nowe narzędzia do zarządzania ich stronami. Są wśród nich funkcje sterowania odpowiedziami na posty i wiadomości, monitorowania komentarzy i zdobywania dokładniejszych informacji o zachowaniach użytkowników.
Informując o nowych rozwiązaniach w komunikacie Facebook podkreślił, że obecnie na całym świecie ponad 50 mln firm wykorzystuje tę platformę do kontaktów z klientami, a jednocześnie co miesiąc internauci używając firmowych stron do komunikacji z markami pozostawiają na nich 2,5 mld komentarzy.
Facebook informuje, że chcąc ułatwić administratorom fanpage’y zarządzanie komunikacją z użytkownikowi postanowił wprowadzić dla nich dodatkowe narzędzia.
Jednym z udogodnień ma być opcja pozwalająca firmom prowadzącym strony na ustawienie konkretnego czasu odpowiedzi na otrzymaną wiadomość. Można wybrać czas od kilku minut, poprzez godziny, aż po termin kilkudniowy.
W nowy sposób została także zaprojektowana przeznaczona dla administratorów skrzynka odbiorcza, dzięki której mogą oni uzyskać więcej informacji na temat klientów firmy i przyjrzeć się określonym treściom od użytkowników w szerszym kontekście.
Nowe rozwiązanie umożliwia też łatwiejsze monitorowanie komentarzy i dyskusji toczącej się na Facebooku wokół konkretnej marki. Centrum aktywności pozwala również na sprawne odpowiadanie na komentarze.
Facebook zapowiada, że nowe funkcje zostaną uruchomione etapami od zaraz i będą globalnie dostępne w ciągu najbliższych miesięcy.
Facebook zanotował w III kwartale br. 4,5 miliarda dolarów przychodu i 896 milionów dolarów zysku netto. Na koniec września br. społecznościowy portal miał 1,55 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,39 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 727 mln tylko w ten sposób. Ponadto liczba osób codzienne odwiedzających serwis przekroczyła próg 1 miliarda.
Dołącz do dyskusji: Facebook z nowymi narzędziami dla administratorów fanpage’y