Facebook wciąż najpopularniejszym źródłem ruchu w innych serwisach
Facebook jest zdecydowanie najpopularniejszym wśród serwisów społecznościowych źródłem odwiedzin na stronach www i umacnia się na tej pozycji - wynika z najnowszego raportu Shareaholic.
Od sierpnia do grudnia ub.r. udział Facebooka w ogólnej liczbie odwiedzin pochodzących z serwisów społecznościowych wzrósł o blisko 49 proc. Najwyższy wynik udało się zanotować w listopadzie, kiedy sięgnął 17,5 proc. Pod koniec roku wynosił on już jednak 15,44 proc. Niemniej, jak wynika z raportu, serwis Zuckerberga jest na tym polu bezkonkurencyjny.
Drugi w kolejności Pinterest również może pochwalić się wysokim wzrostem (30 proc.), lecz jego ogólny udział wyniósł obecnie 4,8 proc.
Stratę zanotował natomiast trzeci w kolejności Twitter. W badanym okresie jego udział spadł z 1,17 proc. do 1,12 proc. Tym samym pozycji serwisu zagraża dynamicznie zyskujący na tym polu StumbleUpon, który zanotował wzrost wynoszący 54 proc. Na ostatnim miejscu w zestawieniu znalazł się Google+ z udziałem 0,05 proc. i przyrostem na poziomie 19 proc.
Badanie przeprowadzono w okresie od sierpnia do grudnia 2013 roku na próbie 200 tys. witryn internetowych o łącznej liczbie 250 mln unikatowych użytkowników miesięcznie.
Dołącz do dyskusji: Facebook wciąż najpopularniejszym źródłem ruchu w innych serwisach