Ewa Chodakowska i Frisco.pl ze wspólnym konkursem
Supermarket online Frisco.pl nawiązał współpracę z marką BeRAW oraz stroną BeDiet.pl z dietami online (obie należą do trenerki Ewy Chodakowskiej). Na klientów Frisco.pl czeka konkurs, w którym do wygrania jest tydzień metamorfozy na Malediwach.
Warunkiem udziału w zabawie jest zakup produktów marki BeRAW za minimum 50 zł w sklepie internetowym Frisco.pl i udzielenie kreatywnej odpowiedzi na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś pojechać na Malediwy?”. Konkurs trwa do 30 czerwca.
Zgłoszenia należy przesłać do końca czerwca. Każdy uczestnik konkursu otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci kodu promocyjnego na miesięczny dostęp do platformy Ewy Chodakowskiej – BeActiveTV.
Nagrodą główną w konkursie jest tygodniowy wyjazd na Malediwy dla dwóch osób o łącznej wartości 15 tys. zł. Zwycięzca oprócz wycieczki przez tydzień będzie orzystać z diety ułożonej indywidualnie przez dietetyka BeActive.
Komunikację konkursu wspierają reklamy OOH i radiowe. Dodatkowo przygotowano kampanię digital na kanałach social media influencerki i e-sklepu, banerami oraz mailingami.
Organizatorem konkursu jest Purella.
Dołącz do dyskusji: Ewa Chodakowska i Frisco.pl ze wspólnym konkursem