Evian kończy kultową kampanię z dziećmi. Rusza z nową komunikacją
Mara wody Evian po 10 latach kończy emisję kultowych już w USA reklam z dziećmi w roli głównej. Rozpoczyna nowy rozdział w komunikacji - ambasadorami marki zostały Maria Szarapowa, Madison Keys oraz Luka Sabbat.
Od 10 lat marka Evian pokazywała w swoich reklamach dzieci w różnych sytuacjach, a kampanie prowadzone były pod hasłem „Live Young”.
Nowa era komunikacji
Marketer zdecydował się zakończyć te działania i rozpocząć „nową erę” w komunikacji brandu.
Właśnie rozpoczęła się kampania pod hasłem "I Wanna #Liveyoung". Jej slogan ma być hołdem dla wieloletniej kampanii dla dzieci, stąd użycie w nim sloganu dotychczasowych działań.
Teraz Evian próbuje definiować "mentalność" Live Younga - to "mający niewiarygodnie ciekawy, zabawny i progresywny stosunek do życia."
Jest to sposób myślenia, który marka chce przenieść do następnego pokolenia.
Maria Szarapowa i Madison Keys oraz aktor Luka Sabbat ambasadorami
Sporą metamorfozę przeszła też kreacja reklam. Teraz to różowe layouty z odważnym krojem pisma. Ambasadorkami marki zostały tenisistki Maria Szarapowa i Madison Keys oraz aktor Luka Sabbat.
- Podjęliśmy wyzwanie poszukiwania przełomowej twórczości, kulturalnie znaczącej twórczości, z której Evian zawsze słynął - powiedziała Olivia Sanchez, vp of marketing w Evian w Ameryce Północnej. - Czerpiemy inspirację od samych konsumentów - widzieliśmy, jak inspirująco patrzą na życie - mają wiele aspektów i wymiarów i torują sobie drogę w życiu.
Kampania ma zachęcać ludzi do dzielenia się własnymi historiami, hasło "I Wanna" ma ich zachęcać do wytyczenia własnej drogi. Dotyczy to również ich ambasadorów, których indywidualne reklamy zawierają dostosowane do potrzeb oświadczenia "Chcę".
- Ta nowa twórczość sprawia, że opowiadam o wielu aspektach mojego życia, które kocham, i uświadomiła mi, jak wiele mam wspólnego z dzisiejszym pokoleniem, które chce żyć dynamicznym życiem, wypełnionym znaczącymi doświadczeniami - powiedziała Maria Sharapova.
Od 16 lipca w ramach kampanii "I Wanna #Liveyoung" pojawią się reklamy outdoorowe w Nowym Jorku i w Los Angeles, rozpoczną się też działania z udziałem influencerów oraz aktywacje w mediach społecznościowych i eventy.
Marka Evian angażuje się również w turniej tenisowy US Open.
Dołącz do dyskusji: Evian kończy kultową kampanię z dziećmi. Rusza z nową komunikacją