„Live Young” - wracają dzieci w reklamie marki Evian
Marka wody Evian rusza z siódmą już odsłoną kampanii „Live Young”. Bohaterami spotu „Oversize” są podobnie jak wcześniej małe dzieci, ale tym razem pokazano je w zbyt dużych ubraniach. Za kreację reklam odpowiada agencja BETC z Paryża.
Pokazanie małych dzieci w zbyt dużych ubraniach w obecnej odsłonie kampanii „Live Young” ma spowodować, by konsumenci zobaczyli, jak wygląda świat widziany oczami dziecka. - Dla nas niemowlęta są sposobem na użycie metafory, która ma wyjaśnić naszą obietnicę: że kiedy wypijesz wodę Evian obudzimy w Tobie dziecko - mówi Patricia Oliva, dyrektor ds. marketingu firmy Evian. Jest radość i zdziwienie, gdy patrzysz na świat oczami dziecka. Gdy widzisz siebie jako dziecko, postrzegasz świat jako zbyt duży - dodaje.
Reklamy „Oversize” idą o krok dalej niż kampania z 2013 roku prowadzona pod hasłem „Baby&Me”. Tam pokazano dorosłych, którzy patrząc w lustro zamiast swojego rzeczywistego odbicia widzieli dzieci. - Teraz dajemy wszystkim możliwość poczuć, jak to jest być w ciele małego dziecka. Niezależnie od tego, czy jesteś mistrzem tenisowym, biznesmenem czy ofiarą mody wiadomość zostaje taka sama: młodość jest w każdym z nas, a jedyne co musimy zrobić, to pielęgnować jej ducha każdego dnia - mówi Marielle Durandet, VP w BETC.
Kampania będzie obejmować internet, m.in. działania na Snapchacie. Akcja ruszy 10 czerwca. Jej elementem będą również reklamy outdoorowe, aktywności w social mediach i współpraca z firmą odzieżową Rad.co.
W reklamach pojawią się też ambasadorzy marki: Maria Sharapova, Stan Wawrinka, Lucas Pouille, Madison Keys, Lydia Ko.
Dołącz do dyskusji: „Live Young” - wracają dzieci w reklamie marki Evian