SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Etykiety zapraszające do wspólnego spędzania czasu w kampanii Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola Poland Services umieściła na wybranych butelkach Coca-Coli specjalne etykiety, które konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych do wspólnego spędzenia czasu. Akcję wspiera konkurs i kampania przygotowana przez  McCann, Fortis i Schawk, McCann Worldgroup, SMG Liquid Thread, MediaCom, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fortis.

Na rodzinnych opakowaniach Coca-Cola oraz Coca-Cola Zero o pojemnościach 1,5l i 2l umieszczona została specjalna etykieta z przestrzenią, którą konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych na wspólny posiłek lub grill. Marka poprzez etykiety chce dać konsumentom narzędzie do kreatywnej zabawy w duchu przesłania, że „Razem smakuje lepiej”. W ramach prowadzonej komunikacji Coca-Cola przypomina konsumentom o wartości wspólnie spędzonego czasu z najbliższymi.

- W ramach akcji „Razem smakuje lepiej” postanowiliśmy pomóc konsumentom w zebraniu bliskich przy stole, czy grillu. Wierzymy, że wystarczy niewiele, aby móc spotkać się z najbliższymi, a zaproszenie na posiłek nie musi wiązać się wyłącznie z uroczystymi okazjami. Tak pojawił się pomysł na specjalne etykiety, które każdy z nas może wypełnić w osobisty sposób i tym samym zorganizować codzienne spotkanie najbliższym, ciesząc się smakiem orzeźwiającej Coca-Cola - tłumaczy Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Butelki Coca-Cola Original oraz Coca-Cola Zero ze specjalnymi etykietami w opakowaniach 1,5 l i 2 l są dostępne w sprzedaży od pierwszych dni lipca do końca października. Ich projekt umożliwia konsumentom dopisanie flamastrem własnego tekstu do zdania „Zapraszam na wspólny posiłek” oraz odznaczenie właściwej kategorii posiłku, na który chcemy zaprosić rodzinę lub przyjaciół; obiadu albo grilla.

Etykiety są też elementem konkursu konsumenckiego - każdy, kto zakupi limitowaną butelkę Coca-Cola, napisze swoją dedykację na butelce, zrobi zdjęcie i opublikuje je z tagiem #RazemSmakujeLepiej na swoim kanale instagramowym lub pod konkursowym postem marki Coca-Cola na Facebooku ma szansę zdobyć nagrody, takie jak: grille, akcesoria grillowe, kosze piknikowe, lodówki turystyczne.

Specjalne opakowania Coca-Cola są częścią całorocznej strategii marketingowej marki „Razem smakuje lepiej”. Ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania w internecie, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, działania PR, aktywności w blogosferze oraz w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.

Za projekt opakowania odpowiadają agencje McCann, Fortis i Schawk, kreację materiałów wideo przygotowała agencja McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii internetowej zajmuje się SMG Liquid Thread. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreację materiałów POS przygotowała agencja Fortis.

Dołącz do dyskusji: Etykiety zapraszające do wspólnego spędzania czasu w kampanii Coca-Coli (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kinga32
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
0 0
odpowiedź