Eska TV wychodzi na miasto i stawia na social media
Eska TV jesienią br. wprowadzi na antenę trzy nowe programy, a część audycji odświeży. - Wyjdziemy do telewidzów na różne sposoby, będziemy w mediach społecznościowych i poza studiem, na mieście - mówi nam Maciej Domagała, dyrektor zarządzający stacji.
Pierwszą nowością będzie cotygodniowy program “FaceLista”, który prezentować będzie teledyski wybrane zarówno przez widzów stacji jak i jej fanów na Facebooku.
Poza studiem realizowane będą dwa kolejne nowe programy. W “Co się słucha” prezenterzy Eska TV rozmawiać będą z napotkanymi młodymi ludźmi na mieście o tym, jakiej muzyki słuchają. Z kolei “Miejska lista” prezentować będzie czego słucha się w największych miastach Polski.
Maciej Domagała informuje, że nowe programy we wrześniu prowadzić będą zarówno dotychczasowi prezenterzy stacji (m.in. Puoteck czy Mrozu) jak i nowe twarze. Od października wszystkie magazyny mają otrzymać już stałych prowadzących, a w ich wyborze mają brać udział widzowie kanału,
W jesiennej ramówce znajdzie się też program poświęcony informacjom ze świata show biznesu, który z “Wazzzup” zmieni nazwę na “Hot Plota”. Odświeżona zostanie też “Impreska” prowadzona przez Krzysztofa “Jankesa” Jankowskiego. W każdym jej wydaniu ma być prezentowana najpopularniejsza w danym czasie muzyka klubowa, a nie muzyka królująca w konkretnym klubie w jednym z miast.
We wrześniu Eska TV pokaże też finał konkursu Miss Club Poland 2011 na najpiękniejszą polską klubowiczkę, który stacja relacjonowała przez całe wakacje. Odcinek finałowy nagrany zostanie w Egipcie.
Dołącz do dyskusji: Eska TV wychodzi na miasto i stawia na social media
Kocham tę stacę i oby tak dalej.