SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Empik po rezygnacji z Payback uruchomił własny program lojalnościowy Mój Empik

Sieć sklepów Empik, do niedawna współpracująca z programem lojalnościowym Payback, teraz wprowadziła własny program tego typu - Mój Empik. W ciągu czterech dni zarejestrowało się w nim 60 tys. osób.

Program Mój Empik jest całkowicie bezpłatny i daje uczestnikowi wiele korzyści. W salonach Empik i na empik.com będą dostępne w stałym trybie atrakcyjne oferty rabatowe dla wszystkich posiadaczy karty Mój Empik (na premierę programu będzie to m.in.: bestsellerowa „Dziewczyna z pociągu” P. Hawkins z 40 proc. rabatem, animacja „W głowie się nie mieści” 40% taniej czy oscarowy „Spotlight” w cenie 19,99 zł).

Mój Empik to przede wszystkim promocje personalizowane - program zapamiętuje kulturalne preferencje, dzięki czemu klient dostaje specjalnie przygotowane zniżki, zaproszenia i informacje. Jeśli na przykład ktoś często sięga po kryminały, to jako pierwszy dowie się o premierach książek z tej kategorii, dostanie na nie rabat i zaproszenia na spotkania z ulubionymi autorami. - Na Mój Empik składa się wszystko to, co najlepsze w naszej 70-letniej tradycji. To puls kultury, ale także dialog z odbiorcą i jego wyborami. Mój Empik to program lojalnościowy, który przynosi wiele korzyści i rabatów, ale przede wszystkim jako pierwszy poznaje gust klientów i odpowiada na ich indywidualne oczekiwania. Mam nadzieję, że dzięki niemu wszyscy więcej przeczytamy, wysłuchamy i obejrzymy - mówi Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.

Uczestnicy Mojego Empiku nie muszą nosić karty plastikowej, program jest bowiem kompatybilny z aplikacją mobilną i przy kasie można okazać kod widoczny na ekranie smartfona. Jeśli przystępując do programu klient pokaże kasjerowi kartę z poprzedniego systemu lojalnościowego, zakupy zachowają ciągłość i szybciej zostaną dopasowane osobiste propozycje. Promocje i specjalne oferty będą komunikowane smsem, emailem lub inną droga elektroniczną (w zależności od zgody udzielonej przez uczestnika w trakcie rejestracji). Dodatkowo na swoim koncie można tworzyć listy prezentów oraz przeczytanych książek czy obejrzanych filmów i dzielić się nimi ze znajomymi w internecie.

Przypomnijmy, że w połowie lipca Empik poinformował o zakończeniu współpracy z Payback. Uzasadniał to zmianą strategii polegającą właśnie na wprowadzeniu własnego programu lojalnościowego.

Dołącz do dyskusji: Empik po rezygnacji z Payback uruchomił własny program lojalnościowy Mój Empik

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
JEJKU! Chyba zarejestrowali każdego w promieniu 200 m od Empika bo innej możliwości nie ma!
0 0
odpowiedź
User
j
Dla mnie salony Empiku są jedynie miejscem odbioru zamówień z internetu. Po co ja mam w salonie kupować skoro to samo z wysyłką oferujecie taniej? Do tego przez większość czasu i tak jesteście drożsi od konkurencji nawet w internecie. Nie chcę być wobec was lojalny wcale bo nie mam z tego pożytku najmniejszego.
0 0
odpowiedź
User
pavv
60 tys. w 4 dni? To chyba zapisywali każdego w promieniu 200 m od salonu.
0 0
odpowiedź