SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ekskluzywne bloki reklamowe w ofercie Premium TV

Biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadziło specjalną ofertę umożliwiającą emisję spotów reklamowych w tzw. „blokach ekskluzywnych”.

 

Nowo wprowadzone do oferty Premium TV (zestaw kanałów tematycznych obsługiwanych przez TVN Media) emitowane są bezpośrednio przed, w trakcie oraz zaraz przy transmisjach sportowych.

Dotyczą sześciu kanałów sportowych, które znajdują się w ofercie Premium TV:  Canal+ Sport, Canal+ Sport2, nSport+, Eleven, Eleven Sports, Sportklub.

Ekskluzywność tych bloków reklamowych polega nie tylko na emisji w bezpośredniej bliskości emocjonujących wydarzeń sportowych, ale także na ograniczonej liczbie pokazywanych w nich spotów  - są maksymalnie cztery.

Dzięki temu możliwe jest uniknięcie tzw. szumu komunikacyjnego. TVN Media zwraca ponadto uwagę, że jest to atrakcyjna alternatywa dla standardowego bloku reklamowego oraz sponsoringu, gdyż łączy zalety obydwu rozwiązań. Dodatkowo reklamodawca decydujący się na taką komunikację ma zapewnioną wyłączność branżową, co oznacza, że konkurencyjne marki nie pojawią w tej samej przerwie reklamowej.

Pierwsze „bloki ekskluzywne” emitowane były w niedzielę, 23 kwietnia br., podczas El Clásico – piłkarskiego pojedynku Realu Madryt z FC Barceloną, transmitowanego na kanale Eleven.

Nie udało nam się ustalić, w jaki sposób wyceniane są spoty emitowane w tzw. ekskluzywnych blokach reklamowych, czy sprzedawane będą wg cen z cennika, czy też będą mieć indywidualnie ustalane ceny.

 

Dołącz do dyskusji: Ekskluzywne bloki reklamowe w ofercie Premium TV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl