SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

313 tys. widzów „Dzień dobry TVN” w dniu debiutu Rozenek-Majdan i Skórzyńskiego. Jak wypadło na tle "Pytania na śniadanie"?

Poniedziałkowe wydanie „Dzień dobry TVN” - w którym zadebiutowali Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński - oglądało 313 tys. widzów. Magazyn TVN miał tego dnia niższe wyniki niż konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” nadawane w TVP2. "DD TVN" osiągnęło lepsze wyniki od konkurenta w grupie komercyjnej.

Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński (fot. TVN)Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński (fot. TVN)

Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński to nowa para gospodarzy „Dzień dobry TVN”, która morning-show po raz pierwszy poprowadziła w poniedziałek, 29 sierpnia br.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia widownia „Dzień dobry TVN” w tym dniu wyniosła 313 tys. osób przy 6,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement. Magazyn w poniedziałek emitowany był miedzy godz. 9.00 a 11.33.

„Dzień dobry TVN” w dniu debiutu Rozenek-Majdan i Skórzyńskiego przegrało walkę o widza z konkurencyjnym magazynem Dwójki - „Pytaniem na śniadanie”. Morning-show TVP2 w poniedziałek przyciągało przed telewizory średnio 335 tys. osób, co przełożyło się na 7,32 proc. udziału.

Z kolei emitowany w Polsacie magazyn „Nowy dzień z Polsat News” miał 261 tys. osób (10,35 proc. udziału).

W grupie komercyjnej 16-49 „Dzień dobry TVN” wygrało z „Pytaniem na śniadanie”

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 magazyn „Dzień dobry TVN” w poniedziałek miał 109 tys. widzów (7,16 proc. udziału). Była to wyższa widownia od konkurencyjnego „Pytania na śniadanie”, które śledziło 101 tys. osób (7,54 proc.).

Z kolei w grupie 16-59 „Dzień dobry TVN” i „Pytanie na śniadanie” miały zbliżone widownie na poziomie 148 tys. osób.

„Dzień dobry TVN” w dniu debiutu Małgorzaty Rozenek-Majdan i Krzysztofa Skórzyńskiego miało niższe wyniki oglądalności niż zazwyczaj. Na przykład w pierwszym półroczu br. w grupie 4+ magazyn śledziło 380 tys. widzów (7,36 proc. udziału), w 16-49 było to 157 tys. (9,24 proc.), a w 16-59 - 212 tys. (8,51 proc.).

Aktualnie „Dzień dobry TVN” - oprócz Małgorzaty Rozenek-Majdan i Krzysztofa Skórzyńskiego - prowadzą następujące duety: Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.

Kolejne wydanie „Dzień dobry TVN” z Rozenek-Majdan i Skórzyńskim najprawdopodobniej 10 września

Rozenek-Majdan i Skórzyński w roli gospodarzy morning-show TVN ponownie pojawią się najprawdopodobniej 10 września.

W pierwszym wydaniu programu z debiutującą parą prowadzących poruszono m.in. temat nowego taryfikatora mandatów, prezenterzy wzięli udział w quizie na swój temat, przeprowadzili rozmowy o dietach, powrocie dzieci do szkoły, przebarwieniach na skórze, gotowaniu z papryki, z dawnym finalistą programu „X-Factor”, Magdą Gessler i aktorami z serialu „Papiery na szczęście”. Pod koniec programu w studiu pojawili się małżonkowie prezenterów z dziećmi i wręczyli im kwiaty. Prowadzący stwierdzili, że było to dla nich zaskoczeniem, dlatego trudno pohamować im łzy ze wzruszenia.

- Producenci są zadowoleni, że wszystko się udało, nie było żadnego dużego potknięcia. Małgorzata Rozenek-Majdan miała i ma zły PR. Na pewno dotykają ją negatywne komentarze na profilach społecznościowych „Dzień dobry TVN”. Przesadą jest pisanie, że nie dała rady, a do głosu Rozenek-Majdan widzowie się przyzwyczają. To osoba, które nie miała żadnego doświadczenia z telewizją na żywo, bo wszystko było nagrywane. Jak na osobę, która głównie odpowiadała na pytania, a tutaj zadawała pytania, to naprawdę sobie poradziła. Ona jest wytrawnym graczem. Jasne, że było dużo stresu. Krzyśkowi było łatwiej poradzić sobie z presją telewizji na żywo. Gosia musiała poradzić sobie dodatkowo z presją oczekiwań, które wobec niej są. Stanęła jednak na wysokości zadania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dziennikarz TVN, który pragnie zachować anonimowość.

Dołącz do dyskusji: 313 tys. widzów „Dzień dobry TVN” w dniu debiutu Rozenek-Majdan i Skórzyńskiego. Jak wypadło na tle "Pytania na śniadanie"?

39 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan serialu "Komisarz Mama"
Też bym od razu przełączył się na konkurencję na widok Rozenkowej.
odpowiedź
User
Cataleya
Bez żartów, tabloidowy tytuł, a różnice są żadne, zwłaszcze, że tvp wygrywa w grupie all. Równie dobrze można odwrócić artykuł, opierając się na wynikach 16+.
odpowiedź
User
Nelqa
TVN patrzy tylko na komercyjną. Tam wygrali i to się liczy.
odpowiedź