„Discopoland” ogląda 730 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Trzy pierwsze odcinki nowego cyklu „Discopoland” oglądało średnio 734 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu wypada najsłabiej w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Nowy program „Discopoland” na antenie Dwójki oglądać można w soboty o godz. 21.50, począwszy od 22 kwietnia br. Jego średnia oglądalność do 6 maja br. wyniosła 734 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 5,52 proc. w grupie 4+, 6,66 proc. w 16-49 i 5,91 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek, który oglądało 857 tys. osób.
TVP2 w paśmie nadawania „Discopoland” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest Polsat, emitujący wówczas końcówkę filmów fabularnych i show „Twoja twarz brzmi znajomo”, co przekłada się na 12,16 proc. udziału. Drugi jest TVN (filmy; 9,75 proc. udziału), a trzecia - TVP1 (również filmy; 9,29 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-59 na prowadzenie wysuwa się Polsat.
Pierwotnie cykl miał być pokazywany w niedziele o 22.15, ale telewizyjna Dwójka w ostatniej chwili zdecydowała o zamianie pory emisji „Discopolandu” z innym nowym programem „Głodne kawałki”.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Discopoland” ogląda 730 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją