Cut The Mustard wygrywa przetarg na obsługę marki Iwostin
Grupa Sanofi rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki dermokosmetyków Iwostin. Budżet zdobyła agencja Cut The Mustard.
Cut The Mustard zajmie się przygotowaniem idei kreatywnej oraz wprowadzeniem nowej platformy komunikacji wszystkich produktów i linii marki Iwostin.
W ramach tego przetargu, Grupa Sanofi wybrała także preferowanych dostawców usług dla marek własnego portfolio.
Marketer wybrał oprócz Cut The Mustard jeszcze jedną agencję, której nazwy nie podaje.
Ostatnio Iwostin prowadziła akcję marketingową z udziałem blogerek lifestylowych, m.in. Macademian Girl. Działania w tym zakresie zrealizowały Publicis DWL (kreacja, produkcja i kontakt z blogerkami) oraz Mindshare (zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard wygrywa przetarg na obsługę marki Iwostin