Otodom klientem Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media marki Otodom, serwisu internetowego wspierającego w kupnie, sprzedaży i najmie nieruchomości.
Agencja przygotowała nową strategię i kreację dla kanałów social media marki i koordynuje działania na czterech profilach społecznościowych: Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz na platformie X. Do zadań agencji należy ponadto community management, prowadzenie kampanii social ads, comiesięczna analityka i raportowanie działań oraz prowadzenie grupy skierowanej do klientów B2B.
- W Otodom poruszamy wiele trudnych tematów: dane z rynku nieruchomości, kwestie kredytów hipotecznych, zanurzamy się w morze formalności związanych z kupnem, najmem czy sprzedażą nieruchomości. W tym wszystkim nie możemy zapominać o tym, że dom, to także ogrom emocji i przeżyć. Ten aspekt racjonalny i emocjonalny od lat łączymy, by nasi klienci mogli pewnie podejmować decyzje na rynku nieruchomości. Mamy wiele do powiedzenia, ale ważne jest także to, jak mówimy i gdzie z naszymi komunikatami docieramy. Jesteśmy podekscytowani współpracą z Cut the Mustard – wierzymy, że szybko znajdziemy wspólny język z nową agencją i naszymi odbiorcami – mówi Marta Buzalska z Otodom.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Otodom klientem Cut The Mustard