CU opracuje strategię dla globalnej marki ECS Automotive”
Agencja CU Communication Unlimited rozpoczyna współpracę z ECS Automotive, dostawcą usług konsultingowych w branży motoryzacyjnej (należy do The ECS Group).
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/ecslogo655.png)
Agencja odpowiada za opracowanie globalnego konceptu pozycjonowania marki oraz strategię komunikacji, która ma przełożyć idee marki na jej selling story. ECS Automotive wybrał Communication Unlimited bez przetargu, doceniając doświadczenie agencji
w budowaniu zintegrowanej komunikacji na mocnych strategicznych podstawach.
- Marka działa obecnie w ponad 40 krajach na świecie, dlatego koncept powinien być na tyle pojemny a argumenty sprzedażowe wyraźne i dystynktywne tak, aby odpowiadały na potrzeby nie tylko różnych grup docelowych, ale również różnych kultur-– komentuje Mirek Skotarczyk, head of strategy w Communication Unlimited.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: CU opracuje strategię dla globalnej marki ECS Automotive”