SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Credit Agricole zachęca do walki z nadmiarem plastiku. W kampanii Dawid Podsiadło i Jarosław Kuźniar

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej baku z Credit Agricole "Bądź eko i zyskaj!". W działania obok piosenkarza Dawida Podsiadły zaangażowano dziennikarza Jarosława Kuźniara.

Jarosław Kuźniar Jarosław Kuźniar

Kampania "Bądź eko i zyskaj!" Credit Agricole ruszyła 22 marca, który ogłoszono Światowym Dniem Wody. Bank przypomniał, że 20 ton plastikowych śmieci w każdej minucie trafia do mórz i oceanów na świecie i zachęcał do walki z nadmiarem plastikowych odpadów. Jednym ze sposobów jest dołączenie do kampanii edukacyjnej #mniejplastiku. Akcję promuje Dawid Podsiadło.

Spoty prezentowane są w 150 stacjach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych. Kampanii towarzyszą zintegrowane działania w Internecie i mediach społecznościowych. Nową ofertę promują także materiały w placówkach bankowych i treści wyświetlane na ekranach digital signage. Bank zaplanował też komunikację bezpośrednią do klientów poprzez SMS-y oraz szereg działań PR związanych z kampanią edukacyjną #mniejplastiku.

Credit Agricole walczy z plastikiem

Na potrzeby kampanii przygotowana została strona internetowa: mniejplastiku.pl, na której można dowiedzieć się więcej o ekologicznych działaniach Credit Agricole i nowej, przyjaznej środowisku karcie płatniczej.  

Właśnie zaczął się nowy etap kampanii, obejmujący m.in. reportaż Jarosława Kuźniara "Masz wpływ", który będzie można obejrzeć w Onet.pl w niedzielę o godz. 15:00. Dziennikarz poszuka odpowiedzi na pytanie, czy ludzie mogą powstrzymać falę zalewającego naszą planetę plastiku, zwłaszcza tego trafiającego do mórz i oceanów.

Bank wspólnie z portalem Onet.pl przygotował serwis informacyjny poświęcony problemowi plastiku: mniejplastiku.onet.pl.

Autorem konceptu kreatywnego wiosennej kampanii Credit Agricole jest agencja Just, za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, a planowanie i zakup mediów jest dziełem Zenith Media. Za kampanie w Internecie odpowiedzialna jest agencja Cube Group. Kreacje do kampanii internetowych przygotowały agencje Just i Point of View.

Dołącz do dyskusji: Credit Agricole zachęca do walki z nadmiarem plastiku. W kampanii Dawid Podsiadło i Jarosław Kuźniar

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Trendek
Pan Jarosław nie jest dla mnie w ogóle wiarygodny. Pana Podsiadłego nie znam. Nie czuję się przekonany, niestety.
0 0
odpowiedź
User
lol
Pan Jaroslaw... omg jak mozna go bylo wziac do jakiejkolwiek komunikacji. Jeszcze Wam zwroci ten plastik zeby oszczedzic i co wtedy...
0 0
odpowiedź
User
Chris
Oględnie pisząc takie akcje promowane przez bank mający tyle wspólnego z plastikiem co ich karty, są działaniem na niekorzyść akcjonariuszy, a opłacanie celebrytów z kręgów opozycyjnych budzi złe skojarzenia i potwierdza zaangażowanie CA w walkę polityczna w Polsce
0 0
odpowiedź