Coca-Cola w najnowszej kampanii promuje napój Coca-Cola Zero Cukru (wideo)
Coca-Cola wystartowała z kampanią promującą wariant kultowego napoju w wersji bez cukru.
Hasło kampanii to #ZeroSłów. W jej ramach Coca-Cola zaprasza fanów wariantu napoju w wersji bez cukru do wspólnej zabawy. W tym celu stworzyła kolorowe, zabawne efekty dostępne między innymi w aplikacji „Coke App”, na Facebooku oraz Instagramie i zachęca, by za ich pomocą i popularnych emotikonek pokazać, jak smakuje Coca-Cola Zero Cukru.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na potrzeby najnowszej kampanii #ZeroSłów, marka stworzyła dedykowane efekty wizualne i filtry AR, a także niestandardowe murale, które powstały na dwóch budynkach w Warszawie.
Wraz z końcem września napój Coca-Cola Zero Cukru dostępny będzie również o smaku limonki
Coca-Cola jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) już od ponad 20 lat pracuje nad obniżaniem zawartości cukru w jej produktach. Wraz z innymi firmami członkowskimi w latach 2000-2015 zmniejszyła średnią zawartość cukrów dodanych o 12 proc., a w okresie od 2015 do 2019 roku o kolejne 14,6 proc.
Aktualnie, firma realizuje swój cel obniżenia zawartości cukru o dodatkowe 10 proc. W 2021 roku napoje o obniżonej lub zerowej zawartości cukru stanowiły ponad 37 proc. portfolio marki.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w najnowszej kampanii promuje napój Coca-Cola Zero Cukru (wideo)