SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ciacho robi My Coffee” w reklamie kawy DecoMorreno (wideo)

W internecie zaczęła się kampania reklamowa kawy DecoMorreno My Coffee (produkowanej przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ciacho robi My Coffee”, przygotowały firmy Lemon Sky JWT, Lubię to, Grupa3 i Mindshare Polska.

Reklama kawy DecoMorreno My Coffee, wprowadzonej do sprzedaży w czerwcu br. (więcej na ten temat) podkreśla dwie cechy produktu: że do każdego opakowania są dodane kruche ciasteczka oraz że jest on skierowany przede wszystkim do kobiet.

Spot jest emitowany w serwisach VoD, na YouTubie i w najpopularniejszych serwisach internetowych dla kobiet.

Towarzyszą temu aktywności na portalach społecznościowych (m.in. na Facebooku) oraz konkurs prowadzony na stronie Decomorreno.pl. Żeby wziąć w nim udział, należy w serwisie obejrzeć klip, w którym tytułowe ciacho zamyka się na balkonie, i krótko opisać pomysł na zakończenie. Autorzy najciekawszych pomysłów otrzymają nagrody takie jak zestawy produktów i filiżanki DecoMorreno, srebrne bransoletki Apart oraz tablet iPad Air 16GB WiFi. Konkurs potrwa do 28 listopada.

Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Lemon Sky JWT, aktywności na Facebooku prowadzi agencja Lubię to, a nową odsłonę strony Decomorreno.pl stworzyła agencja Grupa3. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: „Ciacho robi My Coffee” w reklamie kawy DecoMorreno (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
taka prawda
Seksizm w najczystszej postaci. Gdyby reklama przedstawiała kobietę wdzięczącą się przed trzema facetami, feministki i środowisko GW dostałyby szału.
odpowiedź