„Włącz wyobraźnię” w promocji chrupek Cheetos Crunchos (wideo)
Firma Frito-Lay Poland (należąca do koncernu PepsiCo) wprowadziła do sprzedaży nową wersję chrupek Cheetos - Cheetos Crunchos. Wspiera to promocja obsługiwana przez agencję Avanti.
Chrupki Cheetos Crunchos są dostępne w dwóch wariantach smakowych: Sweet Chilli oraz Cheese & Ham Toast. Pojawiły się w sprzedaży na początku stycznia.
We wspierającej to promocji zadaniem uczestników jest kupienie opakowania Cheetos Crunchos oraz zrobienie fotografii przedstawiającej ciekawy kształt którejś z chrupek i zamieszczenie jej po zalogowaniu się na stronie Muzeumcheetos.pl.
- W Ameryce konkurs cieszył się takim powodzeniem, że po jego zakończeniu powstało prawdziwe Muzeum Cheetos przy centralnym placu Nowego Jorku - Times Square. Fani Geparda Chestera i firmowanej przez niego przekąski mieli tam okazję zobaczyć najbardziej niezwykłe kształty, a wszystkie ściany były wykonane oczywiście z chrupek Cheetos - komentuje Katarzyna Frydrych, kierownik marki Cheetos w PepsiCo.
W ramach polskiej akcji zgłoszenia można będzie przesyłać od 4 lutego do 10 marca. Co tydzień jury będzie wybierać najciekawsze zdjęcie (jej autor otrzyma 10 tys. zł) oraz dwa inne (ich autorzy dostaną po tysiąc zł). Natomiast od 18 do 31 marca internauci będą mogli głosować na najlepsze fotografie z kolejnych tygodni akcji. Autor zwycięskiego zdjęcia otrzyma 100 tys. zł.
Za obsługę promocji odpowiada agencja Avanti.
Działania reklamowe obejmują telewizję, kina, internet (m.in. media społecznościowe) oraz sklepy (samplingi). W spotach występuje animowany gepard charakterystyczny dla marki Cheetos.
Za strategię i koncept kreatywny kampanii, spoty, działania w internecie oraz serwis Muzeumcheetos.pl odpowiada VMLY&R Poland. Organizacją i obsługą samplingów zajmuje się agencja Ewesa, planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy OMD, a działaniami PR - agencja Questia Communications Management Consultants.
Dołącz do dyskusji: „Włącz wyobraźnię” w promocji chrupek Cheetos Crunchos (wideo)