SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cannes Lions 2015: ponad 40 tys. zgłoszeń

Do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions oraz towarzyszących mu konkursów Lions Health i Lions Innovation zgłoszonych zostało 40 133 prac.

W przypadku Cannes Lions nadesłanych zostało 37 426 prac. W porównaniu z ubiegłym rokiem najbardziej wzrosła liczba zgłoszeń w kategoriach Creative Effectiveness Lions (ponad dwukrotnie), Film Lions (+8 proc.) Branded Content & Entertainment Lions (+18 proc.) oraz Film Craft Lions (+6 proc.). Natomiast spadki odnotowano w kategoriach Press Lions i Outdoor Lions.

Do konkursu Lion Health wpłynęły 1862 prace, co oznacza wzrost o 30 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym, a na odbywający się po raz pierwszy jako samodzielna impreza konkurs Lions Innovation nadesłano 845 prac.

ZGŁOSZENIA DO CANNES LIONS 2015

Kategoria

LICZBA ZGŁOSZEŃ

Branded Content & Entertainment Lions

1394

Creative Data Lions

619

Creative Effectiveness Lions

160

Cyber Lions

3 738

Design Lions

2 409

Direct Lions

2 813

Film Lions

3 070

Film Craft Lions

2 205

Glass Lion: The Lion for Change

166

Health & Wellness Lions

1 430

Innovation Lions

226

Media Lions

3 179

Mobile Lions

1 246

Outdoor Lions

5 037

Pharma Lions

432

PR Lions

1 969

Press Lions

4 470

Product Design Lions

280

Promo & Activation Lions

3 196

Radio Lions

1 720

Titanium and Integrated Lions

374

SUMA

40 133

Wszystkie prace będą oceniać międzynarodowe składy jurorskie złożone łącznie z 366 osób. Wyniki poznamy podczas 62. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który odbędzie się w dniach 21-27 czerwca br. Wiadomo już, że nagrodę dla najbardziej kreatywnego marketera roku odbierze firma Heineken, a dla człowieka roku mediów - SY Lau z Tencent. Ponadto Al Gore otrzyma nagrodę Cannes LionHeart, a nagrodę Lion of St. Mark odbierze Bob Greenberg, założyciel i szef agencji reklamowej R/GA.

Dołącz do dyskusji: Cannes Lions 2015: ponad 40 tys. zgłoszeń

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl