Burger Drwala od środy w McDonald's, cena 4 zł w górę
W środę, 8 listopada br. do menu restauracji McDonald's Polska wraca Burger Drwala. Początkowo tylko w wersji klasycznej, tydzień później w sprzedaży pojawią się pozostałe warianty tej kanapki. Teraz zapłacimy za nią 4 zł więcej niż przed rokiem.
Burgery Drwala od kilku lat stanowią popularną, sezonową ofertę jesienno-zimową w menu sieci McDonald's. Składają się na niego ser topiony w panierce, kotlet wołowy, dwa plastry chrupiącego bekonu, sałata, prażona cebulka serwowane w serowej bułce z dodatkiem sosów z przyprawami. Oferta debiutuje w końcówce listopada. W tym roku trafi do McDonald's znacznie wcześniej niż w latach poprzednich (zwykle pod koniec listopada) - bo już w środę 8 listopada.
Tak jak w roku ubiegłym, tak i w tym na klientów czeka pięć wariantów Burgera Drwala: klasyczny, podwójny, z kurczakiem, z żurawiną i na ostro. Przez pierwszy tydzień dostępny będzie wariant klasyczny. Pozostałe trafią do sprzedaży tydzień później, 15 listopada. Nowością w tym roku będzie Burger Drwala z chrzanem.
W tym roku w menu ponownie pojawiają się frytki zakręcone z sosem.
Gorąco info !!!! #mamsmakanamaka #drwal pic.twitter.com/13gcAAf8IH
— McDonald's news (@Maximus2148) October 24, 2023
Burger Drwala - cennik
Według nieoficjalnych jeszcze informacji, cennik Burgerów Drwala w tym roku ulegnie zmianom, a klienci muszą liczyć się podwyżkami. Ile trzeba będzie zapłacić za poszczególnego Burgera Drwala w porównaniu z ubiegłym sezonem?
Burger Drwala klasyczny – 28,90 zł; w roku ubiegłym 24,90 zł;
Burger Drwala podwójny – cena nieznana; w roku ubiegłym 29,90 zł;
Burger Drwala z kurczakiem – 28,90 zł; w roku ubiegłym 24,90 zł;
Burger Drwala z żurawiną – 30,40 zł; w roku ubiegłym 26,40 zł;
Burger Drwala na ostro - 29,90 zł, w roku ubiegłym 25,90 zł
Burger z chrzanem - cena nieznana.
Frytki zakręcone z sosem - cena nieznana.
Reklama Burgera Drwala w Ustroniu
W ubiegłym roku McDonald's postawił na niestandardową aktywację. Lokal McDonald's w Ustroniu w województwie śląskim, przy ul. Wiejskiej 1 przybrano kolorowym materiałem, przypominającym ogromny sweter. W wystrojenie lokalu było zaangażowanych 50 osób, które pracowały ponad 28 dni.
Okazuje się, że to właśnie w Ustroniu kręcono reklamę ubiegłorocznego Burgera Drwala nawiązującą do zimowego klimatu.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiadała agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę social media odpowiadała Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: Burger Drwala od środy w McDonald's, cena 4 zł w górę