Brodka i Egurrola reklamują Samsung Galaxy S II w prasie i internecie
W kampanii Samsunga Galaxy S II pojawiły się reklamy z Moniką Brodką i Agustinem Egurrolą. Akcję - obejmującą prasę i internet - przygotowały firmy Next Innovation, Starcom i Euro RSCG Sensors.
Reklamy z Moniką Brodką i Agustinem Egurrolą to drugi etap trwającej od początku czerwca kampanii wprowadzającej na polski rynek Galaxy S II (więcej o pierwszym etapie tej akcji). Layouty z Brodką (wykorzystywane tylko w prasie) informują o opcjach internetowo-rozrywkowych w telefonie, a reklamy z Egurrolą - o możliwościach związanych z internetem i aplikacjami.
>>> Samsung Galaxy S II – zobacz szczegółowy opis
Kampania obejmuje prasę (magazyny lifestylowe, tygodniki opinii, wybrane czasopisma motoryzacyjne, jeden TV guide) oraz internet. Akcja potrwa do sierpnia.
>>> Polska premiera Samsunga Galaxy S II z Brodką i Egurrolą – zobacz zdjęcia
Kreację tej odsłony kampanii przygotowała agencja Next Innovation, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Euro RSCG Sensors.
Dołącz do dyskusji: Brodka i Egurrola reklamują Samsung Galaxy S II w prasie i internecie