Brand New Galaxy uruchamia agencję Voyager
Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy powołał do życia agencję Voyager, specjalizująca się w budowaniu rozwoju e-biznesu klientów. Dziesiątym podmiotem w portfolio BNG pokieruje z Paryża Lucie Dessarts.
Głównym celem powstania agencji Voyager jest identyfikacja obszarów wzrostu i aktywacja potencjału klientów w kanałach online. Procesy opracuje w ramach agencji Voyager - Lucie Dessarts, managerka z dwunastoletnim stażem w czołowych spółkach branży FMCG (P&G, Nestlé czy l’Oréal), w których odpowiedzialna była za rozwój e-biznesu, kanałów digital, marketingu i reklamy.
Lucie Dessarts na czele agencji Voyager
- Wyobrażam sobie nowy rodzaj agencji, która rozumie wyzwania klientów FMCG i ich partnerów detalicznych, wspierając ich spojrzeniem 360°. Voyager przyspieszy rozwój komercyjnego e-biznesu od optymalizacji treści, aż po maksymalizację zwrotu z inwestycji w działania online. Jestem podekscytowana perspektywą współtworzenia nowej spółki w atmosferze ciągłego rozwoju, która epatuje z Brand New Galaxy - mówi Lucie Dessarts.
Voyager będzie realizować globalne zlecenia z biur w Paryżu i Warszawie. Na razie zespół agencji tworzy kilka osób, agencja startuje obecnie w kilku przetargach. Voyager to dziesiąta jednostka w ramach Brand New Galaxy.
- Dziś szczególnie wyraźnie widać, jak świat zmienia się z dnia na dzień - także ten biznesowy. Nowe zachowania klienckie, firmy oparte na ekosystemach digitalowych, związane z nimi potrzeby marek - to wszystko obszary, w których potencjał`Brand New Galaxy jest olbrzymi.Odpowiadając na to zapotrzebowanie, powołujemy do życia nową agencję E-biznesową - Voyager. Nasze bogate doświadczenie w branżach FMCG, kosmetycznej i zdrowotnej, pozwala ocenić potrzeby klientów i opracować dla nich indywidualne rozwiązania - mówi Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy.
W tym roku Brand New Galaxy otworzył Robonauts Pictures (dom produkcyjny e-Commerce) oraz nowe biuro MEA w Dubaju. Holding przejął w tym roku również amerykańską agencję Content26 (specjalizacja Amazon content & advertising).
Brand New Galaxy (BNG) to niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Łącznie w ramach BNG pracuje ponad 350 specjalistów i ekspertów.
W kwietniu br. BNG powołała nowy zarząd. Michał Glapiński objął stanowisko chief growth officera, a Jakub Krawczyk chief operating officera.
Wcześniej zarząd Brand New Galaxy tworzyli Kacper Kłos jako CEO oraz Olga Adamkiewicz jako vice president investor relations & business development). W lutym tego roku menadżerka została szefową komunikacji kampanii wyborczej Szymona Hołowni, a obecnie odpowiada za rozwój Artgeist, globalnie działającej firmie z obszaru e-commerce.
W styczniu tego roku udziały od dotychczasowego właściciela BNG, funduszu Nomad Fund, wykupił Piotr Morkowski, stając na czele rady nadzorczej firmy.
Dołącz do dyskusji: Brand New Galaxy uruchamia agencję Voyager