SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biuro Podróży Reklamy przygotuje internetową kampanię herbat TET

Sun Generation, właściciel marki herbaty TET, wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji kampanii internetowej, którą planuje przeprowadzić w tym i przyszłym roku.

Celem zaplanowanej kampanii jest zbudowanie i utrwalenie świadomości marki herbat TET na rynku polskim. Głównym założeniem jest promowanie wysokiej jakości produktów marki związanych z angielską historią i tradycją picia herbaty.

Biuro Podróży Reklamy będzie się zajmowało kompleksową obsługą firmy Sun Generation w zakresie realizacji kampanii promocyjnej TET na lata 2016 i 2017. W ramach kampanii agencja odpowiedzialna jest za stworzenie strategii reklamowej, wyprodukowanie wizerunkowo-produktowego spotu reklamowego, opracowanie graficzne i contentowe strony internetowej, stworzenie materiałów kreatywnych do emisji w internecie oraz za realizację konkursu.

Zdjęcia do spotu mają być realizowane w Londynie jeszcze we wrześniu. Do zadań agencji należy też współpraca z blogosferą w zakresie działań reklamowych oraz produkcja i dystrybucja w sieci materiałów content marketingowych. Kompetencją agencji jest również założenie i prowadzenie strony marki TET na Facebooku. Biuro Podróży Reklamy odpowiada również za zakup mediów na potrzeby kampanii.

Firmy nie podają, czy współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

Firma Sun Generation ostatnio, w 2015 roku realizowała na polskim rynku działania reklamowe wspierające markę herbat g'tea. Za tamtą kampanię odpowiadały agencje US, Next i Starcom.

Dołącz do dyskusji: Biuro Podróży Reklamy przygotuje internetową kampanię herbat TET

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Może niech zaczną tę kampanię od strony internetowej. Kliknąłem w kontakt i nie dość, że w zakładce kontakt jest napisane po rosyjsku chociaż to niby na Polskę strona to cała reszta taką łamaną polszczyzną, że aż mi się odechciało jakiegokolwiek kontaktu z tą marką. Jak by polska firma tak do Brytyjczyków pisała to by ją omijali szerokim łukiem za to niechlujstwo.
odpowiedź
User
j
jakby
odpowiedź