“Bitwa na głosy” o 900 tys. osób podnosi widownię TVP 2
Nadawany w TVP 2 show “Bitwa na głosy” ma więcej widzów niż emitowane w tym czasie propozycje innych czołowych stacji. Widowisko o 900 tys. osób poprawiło oglądalność TVP 2 w sobotnim paśmie.
Po trzech dwuczęściowych wydaniach “Bitwy na głosy” średnia widownia programu wynosi 3,76 mln widzów, co daje nadającej show Dwójce 24,60 proc. udziału w grupie 4+. To więcej niż gromadzą w tym czasie konkurencyjne stacje. Wicelider pasma - Polsat - emitując głównie program “Tylko muzyka” (zobacz ilu widzów ogląda ten show) oraz częściowo filmy fabularne i raz galę KSW, ma 19,82 proc. udziału, TVP 1 zbiera z rynku 17,08 proc. (“Chichot losu”, filmy), a TVN - 10,12 proc. (filmy) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W grupie komercyjnej, czyli wśród osób w wieku 16-49 lat, udział “Bitwy” jest jednak niższy i wynosi 21,40 proc. - tutaj TVP 2 zajmuje drugie miejsce. Wyprzedza ją Polsat z udziałem wynoszącym 25,04 proc., a za Dwójką plasują się: TVP 1 (13,57 proc.) oraz TVN (12,50 proc.).
„X Factor” wiosennym hitem TVN
Muzyczne widowisko znacznie poprawiło wyniki TVP 2 w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Wtedy stacja w paśmie emisji “Bitwy” miała 2,86 mln oglądających, a jej udział wynosił 18,98 proc. w 4+ i 13,04 proc. w 16-49.
Show śledzą głównie panie, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy terenów wiejskich. Biorąc pod uwagę wykształcenie program cieszy się największą popularnością wśród osób z wykształceniem podstawowym oraz wyższym.
“Bitwa na głosy” to program, w którym rywalizuje ze sobą osiem szesnastoosobowych zespołów wokalnych prowadzonych przez gwiazdy muzyki. Ich wykonania oceniają eksperci, ale to widzowie decydują, która z drużyn odpadnie z show. Zwycięzcy wygrają pieniądze, które przeznaczą na cel charytatywny, związany z ich miejscowością. Widowisko prowadzi Hubert Urbański, a producentem wykonawczym jest Mastiff Media Polska (poczytaj więcej o programie).
Oglądalność “Bitwy na głosy" odcinek po odcinku
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR % | SHR % |
05-03-11 | 20:05 | 20:49 | 3 289 841 | 21,55% | 18,94% |
20:57 | 21:45 | 4 159 158 | 28,30% | 25,59% | |
Średnia | 3 746 739 | 25,03% | 22,50% | ||
12-03-11 | 20:05 | 20:47 | 3 337 020 | 21,92% | 18,84% |
20:56 | 21:44 | 3 859 390 | 26,30% | 22,93% | |
Średnia | 3 614 499 | 24,21% | 21,05% | ||
19-03-11 | 20:08 | 21:31 | 3 859 424 | 24,05% | 20,12% |
21:39 | 21:53 | 4 119 014 | 27,91% | 24,77% | |
Średnia | 3 895 961 | 24,56% | 20,76% | ||
Średnia | 3 755 901 | 24,60% | 21,40% |
Widownia konkurencji w czasie emisji show
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 2 – Bitwa na głosy | 3 755 901 | 24,60% | 21,40% |
Polsat | 3 026 767 | 19,82% | 25,04% |
TVP 1 | 2 607 280 | 17,08% | 13,57% |
TVN | 1 544 672 | 10,12% | 12,50% |
Profil widowni programu
Bitwa na głosy | TVP 2 | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 38,77% | 80 |
Kobiety | 61,23% | 118 | |
Wiek | 4-9 | 2,99% | 50 |
10-15 | 4,11% | 61 | |
16 - 19 | 2,81% | 50 | |
20 - 24 | 2,84% | 36 | |
25 - 29 | 5,80% | 65 | |
30 - 34 | 6,19% | 75 | |
35 - 39 | 7,02% | 95 | |
40 - 44 | 4,87% | 76 | |
45 - 49 | 6,86% | 100 | |
50 - 54 | 9,82% | 122 | |
55 - 59 | 12,27% | 158 | |
60+ | 34,43% | 171 | |
Wlk. miasta | Wieś | 43,80% | 112 |
< 50 tys. | 23,58% | 98 | |
50-100 tys. | 8,15% | 95 | |
100-200 tys. | 7,17% | 89 | |
> 200 tys. | 17,30% | 86 | |
Zawód | Top management | 7,82% | 90 |
Pracownicy średniego szczebla | 12,93% | 86 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,49% | 98 | |
Emeryci | 41,19% | 160 | |
Inni | 18,57% | 61 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 50,91% | 113 |
Średnie | 28,54% | 97 | |
Wyższe | 13,45% | 107 | |
Inne | 7,10% | 56 |
Dołącz do dyskusji: “Bitwa na głosy” o 900 tys. osób podnosi widownię TVP 2
ciekawe co tym drużynom opada :D
Taki to już szoł!