„Mam talent!” z najwyższą oglądalnością i wpływami z reklam
Najpopularniejszym weekendowym programem talent-show w jesiennych ramówkach jest „Mam talent!”, który ma także największe przychody z reklam. Najsłabiej wypada „Bitwa na głosy”.
Od 1 września do 21 października br. średnia widownia „Mam talent!” wyniosła 3,92 mln osób, co przełożyło się na 27,41 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 32,42 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVN nadawany jest w soboty o godz. 20.00.
Na drugim miejscu znalazła się „Tylko muzyka”, która na antenie Polsatu emitowana jest w niedziele o godz. 20.00. Po ośmiu odcinkach oglądalność tego show wyniosła 3,32 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 21,04 proc. i 24,17 proc. udziału.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się nowy reality-show TVN - „Masterchef”, którego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 3,28 mln osób (odpowiednio 20,10 proc. oraz 25,75 proc. udziałów). Oglądać go można w niedziele o godz. 20.00.
Taneczny format Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” (emisja w piątki o godz. 20.00) zajął czwarte miejsce z oglądalnością na poziomie 2,68 mln osób i udziałem wynoszącym odpowiednio 18,12 proc. i 19,70 proc.
Najmniej widzów gromadzi nadawana w TVP2 w soboty o godz. 20.10 “Bitwa na głosy”, którą od początku obecnego sezonu oglądało co tydzień średnio 2,20 mln osób (15,24 proc. oraz 13,88 proc. udziału).
Okres 1 września – 21 październikla 2012 | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
MAM TALENT! | TVN | 3924397 | 27,41% | 32,42% |
TYLKO MUZYKA | Polsat | 3320246 | 21,04% | 24,17% |
MASTERCHEF | TVN | 3284074 | 20,10% | 25,75% |
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC | Polsat | 2675841 | 18,12% | 19,70% |
BITWA NA GLOSY | TVP2 | 2198862 | 15,24% | 13,88% |
Najwięcej widzów - spośród wyemitowanych tej jesieni - poszczególnych odcinków programów talent-show - zgromadziło wydanie „Mam talent!” z 13 października br. Zobaczyło je 4,57 mln osób.
Topowe odcinki | Stacja | Data | Wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % | ||
MAM TALENT! | TVN | 13-10-2012 | 4570313 | 29,87% |
20-10-2012 | 4295507 | 28,86% | ||
29-09-2012 | 4222231 | 29,34% | ||
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA | Polsat | 23-09-2012 | 3940308 | 24,96% |
07-10-2012 | 3601064 | 22,01% | ||
30-09-2012 | 3496003 | 22,41% | ||
MASTERCHEF | TVN | 23-09-2012 | 3649394 | 21,94% |
07-10-2012 | 3584903 | 21,17% | ||
21-10-2012 | 3518171 | 21,25% | ||
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC | Polsat | 12-10-2012 | 2954611 | 18,89% |
21-09-2012 | 2815392 | 19,02% | ||
19-10-2012 | 2760256 | 18,52% | ||
BITWA NA GLOSY TVP2 | TVP 2 | 13-10-2012 | 2379847 | 15,79% |
22-09-2012 | 2289032 | 15,29% | ||
29-09-2012 | 2199218 | 15,40% |
W badanym okresie cennikowe wpływy reklamowe „Mam talent!” wyniosły 39,4 mln zł. Wydania „Tylko muzyki” dały stacji z reklam 29,7 mln zł, a „Tylko tańca” - 17,2 mln zł. Najsłabsze wpływy reklamowe ma „Bitwa na głosy”. Jej przychody wyniosły dotąd tylko 5,9 mln zł, ale program ten nie jest przerywany reklamami.
Program | Stacja | Wpływy |
MAM TALENT! | TVN | 39435075 |
TYLKO MUZYKA | Polsat | 29673010 |
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC | Polsat | 17245270 |
MASTERCHEF | TVN | 9723630 |
BITWA NA GLOSY | TVP2 | 5872850 |
Prezentowane dane nie uwzględniają rabatów.
Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” z najwyższą oglądalnością i wpływami z reklam