SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Arczewska i Jan Pakuła w Attention Marketing

Do zespołu agencji Attention Marketing dołączyli Jan Pakuła jako senior attention marketing manager i Anna Arczewska, która objęła funkcję attention marketing specialist.

Jan PakułaJan Pakuła

Jan Pakuła w Attention Marketing będzie odpowiedzialny za komunikację korporacyjną wybranych klientów z portfolio firmy, przygotowywanie strategii, planów, analiz i raportów komunikacyjnych oraz bieżące doradztwo w obszarze PR i marketingu.

Dotychczasowe doświadczenie zdobywał jako manager i konsultant w branży PR. Specjalizuje się w relacjach B2B, ze szczególnym uwzględnieniem działań dla sektora finansowego oraz IT. Był odpowiedzialny za koordynację oraz wsparcie projektów komunikacyjnych m.in. dla Banku Millennium, mBanku, Polskiej Rady Biznesu, Comp SA., Ambasady Kazachstanu i Krajowej Izby Rozliczeniowej. Ostatnio pracował jako senior account manager w ComPress, wcześniej związany był m.in. z Clear Communication Group.

Anna Arczewska ma ośmioletnie doświadczenie w branży, realizowała działania PR m.in. dla międzynarodowej organizacji BSA | The Software Alliance, na rzecz ochrony praw własności intelektualnej w zakresie oprogramowania komputerowego czy Polskiego Stowarzyszenia Wykonawców Nawierzchni Asfaltowych. Uczestniczyła m.in. w przygotowaniu „Białej Księgi Branży Drogowej”, współkoordynowała kampanię  „Zrób to SAMo!” we współpracy z Ministerstwem Gospodarki, Krajową Izbą Gospodarczą i Szkołą Główną Handlową, odpowiadała za publikacje BSA Global Software Survey („Światowego Badania Oprogramowania Komputerowego”).

Obecnie zespół Attention Marketing składa się z kilkunastu osób współpracujących z firmą na stałe oraz projektowo. W portfolio Attention Marketing znajduje się obecnie 17 marek, dla których firma prowadzi działania w zakresie doradztwa komunikacyjnego, badań rynku, wsparcia sprzedaży oraz organizacji i koordynacji wydarzeń specjalnych.

Dołącz do dyskusji: Anna Arczewska i Jan Pakuła w Attention Marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl