SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arkadiusz Ekiert: z radiowej Trójki do Attention Marketing

Arkadiusz Ekiert objął stanowisko dyrektora projektów multimedialnych w Attention Marketing. Wcześniej przez ponad 20 lat był związany z radiowa Trójką.

Arkadiusz Ekiert, fot. materiały prasoweArkadiusz Ekiert, fot. materiały prasowe

W Attention Marketing Arkadiusz Ekiert będzie przede wszystkim budował i rozwijał dział projektów multimedialnych.

Wspólnie z zespołem będzie tworzył multimedialne treści, głównie podcasty oraz materiały wideo o charakterze informacyjnym, w myśl przyświecającej w agencji zasadzie – że treści wartościowe i atrakcyjne stają się potrzebne.

Będą to zarówno serie wydawnicze jak i pojedyncze materiały w zależności od potrzeb i celów komunikacyjnych klientów.

Wcześniej  w Trójce

Arkadiusz Ekiert dziennikarstwem radiowym zajmuje się od 1987 roku, a ostatnie ponad dwadzieścia lat związany był z radiową Trójką.

Początkowo pracował w redakcji publicystycznej, gdzie stworzył swój stały program historyczny. W redakcji aktualności głównym obszarem jego pracy zawodowej była ekonomia i gospodarka. Redagował i prezentował na antenie Trójki serwisy ekonomiczne. Do porannej i popołudniowej audycji "Zapraszamy do Trójki" przygotowywał programy dotyczące szeroko rozumianej problematyki gospodarczo - ekonomicznej. W swoich audycjach zajmował się tematami przedsiębiorczości, reform gospodarczych, starał się tłumaczyć zachowania inwestorów rynków walutowych i giełdowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Jak pokazują wyniki badań Tandem Media (Grupa Radiowa Agora) i Publicis Groupe („Słuchacz podcastów w Polsce", 2021), niemal co trzeci polski internauta słucha podcastów – to prawie 9 mln osób. Miesięczny zasięg podcastów wzrósł w 2021 r. do 31,3 proc. 56 proc. słuchaczy podcastów to osoby w wieku 35+, a 46 proc. słuchaczy podcastów w Polsce ma wykształcenie wyższe.

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Ekiert: z radiowej Trójki do Attention Marketing

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zosia
Grał wspaniałą, oryginalną i niszową muzykę. Nie te playlisty ograne i dyktatura wytwórni. Wielka strata.
odpowiedź
User
qqq
Grał wspaniałą, oryginalną i niszową muzykę. Nie te playlisty ograne i dyktatura wytwórni. Wielka strata.

A nie był przypadkiem członkiem redakcji ekonomicznej?
odpowiedź
User
PJ
Grał wspaniałą, oryginalną i niszową muzykę. Nie te playlisty ograne i dyktatura wytwórni. Wielka strata.

A nie był przypadkiem członkiem redakcji ekonomicznej?


ktos tu nie umie w sarkazm.....
odpowiedź