Arkadiusz Ekiert: z radiowej Trójki do Attention Marketing
Arkadiusz Ekiert objął stanowisko dyrektora projektów multimedialnych w Attention Marketing. Wcześniej przez ponad 20 lat był związany z radiowa Trójką.
W Attention Marketing Arkadiusz Ekiert będzie przede wszystkim budował i rozwijał dział projektów multimedialnych.
Wspólnie z zespołem będzie tworzył multimedialne treści, głównie podcasty oraz materiały wideo o charakterze informacyjnym, w myśl przyświecającej w agencji zasadzie – że treści wartościowe i atrakcyjne stają się potrzebne.
Będą to zarówno serie wydawnicze jak i pojedyncze materiały w zależności od potrzeb i celów komunikacyjnych klientów.
Wcześniej w Trójce
Arkadiusz Ekiert dziennikarstwem radiowym zajmuje się od 1987 roku, a ostatnie ponad dwadzieścia lat związany był z radiową Trójką.
Początkowo pracował w redakcji publicystycznej, gdzie stworzył swój stały program historyczny. W redakcji aktualności głównym obszarem jego pracy zawodowej była ekonomia i gospodarka. Redagował i prezentował na antenie Trójki serwisy ekonomiczne. Do porannej i popołudniowej audycji "Zapraszamy do Trójki" przygotowywał programy dotyczące szeroko rozumianej problematyki gospodarczo - ekonomicznej. W swoich audycjach zajmował się tematami przedsiębiorczości, reform gospodarczych, starał się tłumaczyć zachowania inwestorów rynków walutowych i giełdowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jak pokazują wyniki badań Tandem Media (Grupa Radiowa Agora) i Publicis Groupe („Słuchacz podcastów w Polsce", 2021), niemal co trzeci polski internauta słucha podcastów – to prawie 9 mln osób. Miesięczny zasięg podcastów wzrósł w 2021 r. do 31,3 proc. 56 proc. słuchaczy podcastów to osoby w wieku 35+, a 46 proc. słuchaczy podcastów w Polsce ma wykształcenie wyższe.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Ekiert: z radiowej Trójki do Attention Marketing
A nie był przypadkiem członkiem redakcji ekonomicznej?
ktos tu nie umie w sarkazm.....