Aleksandra Rosiak szefową departamentu komunikacji i mediów w PZPN, odchodzi Janusz Basałaj
Nowym dyrektorem departamentu. komunikacji i mediów w Polskim Związku Piłki Nożnej została Aleksandra Rosiak. Poprzednio tę funkcję pełnił Janusz Basałaj, natomiast Rosiak pracowała w Sieci Badawczej Łukasiewicz, a wcześniej w Telewizji Polskiej.
Aleksandra Rosiak na stanowisko dyrektora departamentu komunikacji i mediów została powołana w sobotę przez zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej. Na posiedzeniu mianowano też trzech innych dyrektorów, odpowiadających za obszary stricte sportowe.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z PZPN rozstaje się właśnie Janusz Basałaj, który stanowisko dyrektora departamentu komunikacji i mediów oraz szefa komisji mediów i komunikacji pełnił od końcówki 2012 roku, przez dwie kadencje Zbigniewa Bońka jako prezesa.
W komunikacie PZPN podano, że Basałaj rozwiązał umowę za porozumieniem stron.
Aleksandra Rosiak w TVP, Agorze i Sieci Badawczej Łukasiewicz
Wiosną br. Aleksandra Rosiak została dyrektorem departamentu komunikacji i PR oraz rzecznikiem prasowym Sieci Badawczej Łukasiewicz.
Zarządzała pionem odpowiedzialnym m.in. za kształtowanie i realizację całościowej polityki informacyjnej w zakresie budowania pozytywnych relacji z mediami, liderami opinii, obecność w internecie i mediach społecznościowych oraz komunikację wewnętrzną Łukasiewicza. Ponadto nadzorowała działania promocyjne, budowanie wizerunku i zarządzanie marką Sieci Badawczej Łukasiewicz.
Wcześniej przez 14 lat była związana z mediami. Przez ponad dekadę pracowała w Telewizji Polskiej, prowadziła programy w TVP1 (m.in. „Kawa czy herbata?”), TVP2 („Pytanie na śniadanie”), TVP Info i TVP Polonia. Na początku ub.r. zaczęła współpracę z Radiem TOK FM (Grupa Radiowa Agora), prowadziła cykl „Pierwsze śniadanie w TOK-u”.
Aleksandra Rosiak ukończyła studia z zakresu stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim.
Zmiany w PZPN po wybraniu nowego prezesa
Na początku września z PZPN odeszli Maciej Sawicki (był sekretarzem generalnym) i dyrektor ds. marketingu i sponsoringu Agniezka Prachniak. Oboje dołączyli do zespołu Kanału Sportowego, Sawicki został prezesem, a Prachniak - dyrektorem ds. rozwoju biznesu.
W połowie września dyrektorem ds. marketingu i sponsoringu w PZPN został Grzegorz Stańczuk, poprzednio związany z Ekstraklasą.
W połowie sierpnia na prezesa PZPN został wybrany Cezary Kulesza, wygrał głosowanie z Markiem Koźmińskim (obaj poprzednio byli wiceprezesami związku).
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Rosiak szefową departamentu komunikacji i mediów w PZPN, odchodzi Janusz Basałaj