Aktywowany słońcem billboard reklamuje piwo Corona
Piwo Corona reklamuje się w dość nietypowy sposób w Brighton w Wielkiej Brytanii. Reklama marki jest widoczna w całej okazałości tylko o określonej porze dnia - przy odpowiednim kącie padania na nią promieni słonecznych.
W nowej kampanii piwa Corona to promienie słońca ujawniają "tajną wiadomość" na billboardzie z jego reklamą.
Unikalna konstrukcja out-of-home (OOH) ożywa o określonej godzinie, kiedy światło zachodzącego słońca pada na ozdobiony liśćmi billboard, tworząc cienie, które ujawniają przechodniom niespodziankę. Na billboardzie umieszczono jedynie zdjęcie etykiety reklamowanego piwa Corona Sunbrew 0,0%. Jego całą butelkę można zobaczyć tylko wtedy, gdy na billboard padną promienie słońca. Dzieje się tak w porze między godz. 18.30 a 18.45.
- Corona wierzy, że najlepsze rzeczy powstają ze świata przyrody. Od naturalnych składników, których używamy do warzenia naszego piwa, po naszą misję pomagania większej liczbie ludzi w ponownym nawiązaniu kontaktu z naturą, teraz nawet rozszerzamy tę myśl na naszą reklamę – powiedziała Irini Komodikis, dyrektorka marketingu na Europę w Corona. - Ten projekt oznacza, że naprawdę zrezygnowaliśmy z kontroli, pozwalając sile słońca przejąć tę kontrolę, rzucając światło na piękno i korzyści płynące ze stosowania w 100 proc. naturalnych składników. A gdzie lepiej zorganizować innowacyjny billboard niż pośród gwaru Brighton, które niedawno zostało określone najbardziej ekologicznym i świadomym zrównoważonego rozwoju miastem w Wielkiej Brytanii - dodała.
Reklama ma podkreślać, że piwo Corona powstaje w 100 proc. z naturalnych składników.
Autorem kreacji jest agencja Wieden+Kennedy.
Dołącz do dyskusji: Aktywowany słońcem billboard reklamuje piwo Corona