Agora i At Media ze wspólną ofertą dla reklamodawców
Spółki Agora i At Media przygotowały wspólną ofertę dla reklamodawców. W jej ramach klienci mogą zrealizować niestandardowe kampanie z wykorzystaniem mediów Agory i stacji reprezentowanych At Media.
- Dla marketerów wspólna oferta Agory i domu sprzedaży At Media oznacza możliwość całościowego planowania działań reklamowych, co dotychczas stanowiło wyzwanie ze względu na złożoną koordynację tych działań. Dodatkową wartością płynącą z projektu jest więc łatwość w przygotowaniu wspólnych ofert łączących różne media - czytamy w przesłanym nam komunikacie.
W kolejnym etapie współpracy spółki przedstawią propozycje pakietów zasięgowych, wykorzystujących serwisy internetowe Agory oraz kanały z oferty At Media.
Opiekę nad projektem po stronie Agory sprawuje Agnieszka Małecka, dyrektor ds. rozwoju oferty sprzedażowej, zaś w At Media za realizację projektu odpowiada Dagmara Staniewska, viacom manager.
W zakresie obecnie prowadzonej sprzedaży indywidualnej mediów spółki będą pracować na dotychczasowych zasadach.
Dołącz do dyskusji: Agora i At Media ze wspólną ofertą dla reklamodawców