Agnieszka Radawiec dyrektorem marketingu Douglas Polska
Agnieszka Radawiec, która ostatnio była szefem komunikacji marketingowej w UPC Polska, została dyrektorem marketingu sieci perfumerii Douglas Polska.
Radawiec odpowiada za stworzenie i realizację długofalowej strategii marketingowej Douglas Polska, komunikację PR, digital, social media, experiencial marketing i program lojalnościowy.
Do Douglas Polska przeszła z UPC Polska, gdzie od 2013 roku pracowała jako dyrektor komunikacji marketingowej. Wcześniej przez dwa lata była dyrektorem marketingu w Eurozecie, do którego należy m.in. Radio Zet.
W latach 2000-2010 pracowała w agencji Havas Worldwiede Warsaw (wtedu Euro RSCG Warszawa) na stanowisku client service directora.
Z naszych ustaleń wynika, że ostatnio szefem marketingu Douglas Polska była Katarzyna Manios.
Douglas Polska ma obecnie 131 perfumerii na terenie całej Polski oraz sklep internetowy douglas.pl.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Radawiec dyrektorem marketingu Douglas Polska