44 proc. użytkowników Facebooka nigdy nie klika w reklamy w serwisie
30 proc. użytkowników Facebooka nie ma zaufania do serwisu w kwestii ochrony ich osobistych danych, a 44 proc. deklaruje, że nigdy nie klika w reklamy na społecznościowym portalu - wynika z globalnego badania przeprowadzonego przez agencję marketingu cyfrowego Greenlight.
50 proc. osób biorących udział w badaniu korzysta z Facebooka do dzielenia się zdjęciami i komunikowania się ze znajomymi i rodziną, a 30 proc. używa w tym celu urządzeń mobilnych.
Zaledwie 3 proc. użytkowników Facebooka stwierdziło, że regularnie klika w reklamy na społecznościowym portalu. Tylko 10 proc. robi to często, a 31 proc. - rzadko. Tymczasem aż 44 proc. członków serwisu deklaruje, że nigdy nie klika w znajdujące się w nim reklamy.
W badaniu Greenlight udział wzięło 500 internautów, z których 70 proc. pochodziło z Europy, 25 proc. z Ameryki Północnej, 3 proc. z Azji, a 2 proc. z innych części świata.
Dołącz do dyskusji: 44 proc. użytkowników Facebooka nigdy nie klika w reklamy w serwisie