1,33 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 wiceliderem
Nowy program „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” oglądało średnio 1,33 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 1,05 mln zł.
Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, wyemitowanych w okresie od 7 listopada do 5 grudnia 2020 roku wyniosła 1,33 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 9,20 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,50 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była w soboty o godz. 20.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 1,85 mln osób.
TVP2 w czasie emisji „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 10,01 proc.), trzeci - TVN (filmy fabularne i „Lego Masters”; 7,46 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmowe; 5,76 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka była druga.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 1,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W ramach nowego show „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” stacja przypomina widzom kultowe programy i seriale. Cykl prowadzi Tomasz Kammel a kapitanami drużyn są Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie drużyny gwiazd związanych z popularnymi produkcjami Dwójki.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,33 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 wiceliderem