SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,33 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 wiceliderem

Nowy program „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” oglądało średnio 1,33 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 1,05 mln zł.

fot. TVP/Waldemar Kompałafot. TVP/Waldemar Kompała

Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, wyemitowanych w okresie od 7 listopada do 5 grudnia 2020 roku wyniosła 1,33 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 9,20 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,50 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była w soboty o godz. 20.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 1,85 mln osób.

Nadawany w poprzednich tygodniach w tym samym paśmie program „Ameryka da się lubić” oglądało 1,15 mln osób, co przełożyło się na 8,45 proc. udziału w 4+, 5,71 proc. w 16-49 oraz 6,09 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie emisji „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 10,01 proc.), trzeci - TVN (filmy fabularne i „Lego Masters”; 7,46 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmowe; 5,76 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka była druga.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 1,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W ramach nowego show „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” stacja przypomina widzom kultowe programy i seriale. Cykl prowadzi Tomasz Kammel a kapitanami drużyn są Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie drużyny gwiazd związanych z popularnymi produkcjami Dwójki.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,33 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 wiceliderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ogladacz
Czyli TVP razem liderem w sobotni wieczór.
odpowiedź
User
Gut
Niechże Polsat zrobi coś z tą sobotą. 6% w komercyjnej to nawet gorzej od The Four, które wiosną wyleciało po 2 odcinkach.
odpowiedź
User
Buba
No całkiem fajnie wyszło
odpowiedź